کنسول ایکس باکس وان ،پر فروش ترین کنسول استرالیا شد

کنسول ایکس باکس وان ،پر فروش ترین کنسول استرالیا شد

رقابت دو کنسول نسل هشتمی سونی و مایکروسافت همچنان ادامه دارد. همان طور که می دانید کنسول سونی، یعنی پلی استیشن ۴ همچنان از نظر فروش کلی برتر است. این محصول موفق شده تا کنون بیش از ۴۰ میلیون واحد به فروش رساند. اما از نظر فروش ماهیانه، کنسول ایکس باکس وان مایکروسافت موفق شده تا رقیبش را برای سومین ماه متوالی شکست دهد. آن هم در کشور استرالیا! در ادامه مطلب همراه ما باشید!

این موفقیت از زمانی بدست آمد که مایکروسافت کنسول ایکس باکس وان اس را به بازار عرضه کرد. همان طور که می دانید، این محصول توانایی پخش دیسک های ۴k را داراست. قابلیتی که کنسول پلی استیشن ۴ پرو از آن بی بهره است. بنابراین اکس باکس وان اس پرفروش ترین دستگاه ۴k هم لقب گرفته.

طی این آمار که توسط گروه NPD منتشر شده است، بازی Forza Horizon 3 هم تا به حال پرفروش ترین بازی این کنسول بوده است. شاید جریان داشتن این بازی در کشور استرالیا هم علت اصلی این فروش بالا باشد. آمار دیگری که درباره Xbox Live منتشر شده این است که کاربران و گیمرها به میزان ۵۷ درصد زمان بیشتری را صرف آن می کنند. مدیر فروش ایکس باکس در استرالیا اعلام کرد:

از طرفداران کنسول اکس باکس وان بسیار تشکر می کنیم که همراه ما بودند. بسیار خوشحالیم که بازی Forza Horizon 3 اینقدر مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. طرفداران ما از باندل های اکس باکس وان هم که شامل بازی های Battlefield 1، FIFA 17، Minecraft و Gears of war 4 می شود استقبال ویژه ای به عمل آورده اند که به ما دلگرمی می دهد. حالا با عرضه عناوین انحصاری چون Dead Rising 4 در دسامبر و Halo Wars 2 فوریه ۲۰۱۷، هم‌اکنون بهترین زمان برای داشتن یک ایکس‌باکس وان است.


 

نظر خود را بنویسید

avatar