بهترین افزونه های کاربردی مرورگر گوگل کروم در سال ۲۰۱۶

بهترین افزونه های کاربردی مرورگر گوگل کروم در سال ۲۰۱۶

چیزی فراتر از یک مرورگر

گوگل کروم مرورگری فوق العاده است که علاوه بر سرعت بالا، طراحی بسیار خوبی و ویژگی های کاربردی ای دارد. کروم افزونه هایی را در کتابخانه خود قرار داده است که با افزودن آنها می توانید به قابلیت هایی جدیدی دست پیدا کنید.

این بخش گزینه های زیادی دارد و پیدا کردن آنها برای شما کمی دشوار می باشد. به همین دلیل ما ۵ افزونه مفید کروم را برای شما اینجا قرار داده ایم. این افزونه ها شامل تعداد بیشتری می شود که ما مناسب ترین آنها را انتخاب کرده ایم تا از کار با مرورگر کروم لذت ببرید.


Session Buddy

session_buddy

Session Buddy یک افزونه ضروری است که به شما امکان کنترل کامل روی تمامی برگه ها را می دهد. وقتی که کروم کند می شود، شما می توانید با استفاده از این افزونه زبانه هایی را که نیاز ندارید به راحتی ببندید. حالا شما می توانید به هرجا که دوست دارید دوباره بازگردید. این کار باعث می شود که مصرف رم کاهش یابد. می توانید Session Buddy را از اینجا دانلود کنید.

اگر شما ترجیح می دهید که از افزونه های ساده تری استفاده کنید که به طور خودکار برگه ها را بسته و در مصرف منابع سیستم صرفه جویی می کند می توانید به Tab Wrangler و The Great Suspender نگاهی بیاندازید.


Adblock Plus

adblock-plus

با کنترل کامل روی زبانه ها، بهترین راه برای افزایش سرعت کروم مسدود کردن آگهی ها می باشد. Adblock Plus یکی از بهترین افزونه ها برای این کار می باشد.

نصب آن بسیار سریع و آسان است و مزایای آن بلافاصله قابل مشاهده است. وقتی که با مرورگر خود وارد یک سایت با حجم آگهی زیاد می شوید، آیکون Adblock Plus نشان می دهد که چه تعداد تبلیغ را مسدود کرده و به شما اجازه می دهد با سرعت بالاتری از سایت استفاده کنید. از دیگر ویژگی ها برجسته Adblock، انعطاف بالای آن است. مثلا شما می خواهید که فقط تبلیغات یک سایت خاص مسدود شود یا بخواهید برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، قوانین جدیدی را اعمال کنید گزینه های برای کمک به شما وجود دارد. اکثر سایت ها برپایه تبلیغات به کار خود ادامه می دهند پس بهتر است برای بعضی سایت ها این افزونه را غیر فعال کنید.


LastPass

unnamed

هیچ کاری مانند استفاده از یک رمز مطمئن باعث نمی شود که شما در فضای مجازی در امان باشید، اما به خاطر سپردن رمزی چون gLR6@z!kklEc کمی دشوار است و شما وسوسه می شوید که همه جا از ۱۲۳۴۵۶ استفاده کنید.

LastPass این مشکل را حل می کند و برای هر سایت یک رمز قوی ساخته و آن را رمزنگاری کرده و به صورت محلی ذخیره می کند. وقتی که شما وارد یک سایت می شوید جای پسورد را به صورت خودکار پر کرده داخل پخش مورد نظر شما می شود. شما فقط نیاز دارید که یک رمز را به خاطر بسپارید، LastPass تقریبا از همه رمزها مراقبت می کند.


Grammarly for Chrome

chrome-grammarly

اشتباه املایی در محیط آنلاین امری متداول است و بیشتر کاربران توجهی به آن ندارند. اگر شما می خواهید جزو این افراد نباشید هر وقت که بخواهید می توانید جلوی این اشتباهات را بگیرید این افزونه را نصب کنید.

Grammarly یک افزونه عالی است که املای کلمات شما را در شبکه های اجتماعی، جیمیل و هرجایی که شما به صورت آنلاین تایپ می کند بررسی می کند.

این افزونه هیچگونه تنظیم یا نصب خاصی ندارد، فقط به طور عادی تایپ خود را انجام دهید و این افزونه زیر اشتباه شما خط قرمز کشیده و کلیک کردن روی آن جزئیات کلمه را نمایش داده و لغت صحیح را به شما پیشنهاد می دهد.


Save to Pocket

download-save-to-pocket-extension-crx-for-chrome

این اولین قانون صفحات وب است: مهم نیست که چه مدت شما آنلاین بودید، شما همیشه زمان بیشتری برای بررسی صفحات وب نیاز دارید.

Save to Pocket کار را برای شما راحت کرده است و به شما اجازه می دهد که صفحات وب، لینک ها، تصاویر، فایل ها و بیشتر لیست های مرکزی را ذخیره کنید و سپس این افزونه تمام این ها را بین تمامی دستگاه های شما همسان سازی می کند.

این یک سیستم عالی برای جست و جو در صفحات وب است. شما یک صفحه وب را در موبایل، تبلت یا رایانه شخصی خود ذخیره می کنید، بلافاصله می توانید در هر یک از دستگاه های خود که نیاز دارید به آن دسترسی داشته باشید.

این افزونه به شما اجازه می دهد که به راحتی به محتوای صفحات وب به صورت آفلاین دسترسی داشته باشید و هر زمان که دوست دارید آن را مطالعه کنید.

منبع: techradar.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar