سریعترین دوربین گوشی های هوشمند ۲۰۱۶ کدام ها هستند؟!

سریعترین دوربین گوشی های هوشمند ۲۰۱۶ کدام ها هستند؟!

دوربین گوشی های هوشمند خیلی سریع به دوربین های اصلی همراه ما تبدیل شدند. این روز ها بسیاری کاربران دیگر از تمامی لحظاتشان عکاسی و فیلمبرداری می کنند. از سر میز شام و ناهار گرفته تا سلفی های دوستانه و خاطر انگیز. هرچه زمان هم میگذرد به لطف شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام عکاسی از سوژه های مختلف رایج تر می شود.

مشخصه ای که در دوربین گوشی های هوشمند برای کاربران اهمیت بالایی دارد، کیفیت دوربین ها می باشد، اما در کنار کیفیت، سرعت عکاسی هم به امری مهم در دوربین ها تبدیل شده است. قطعا اینکه بتوانید از یک صحنه هیجان انگیز در کسری از ثانیه عکاسی کنید، لایک های بیشتری را برای تان در پی خواهد داشت. امسال گوشی های هوشمند زیادی وارد بازار شدند که سرعت عکاسی بسیار خوبی دارند، ما هم در این مطلب قصد مقایسه سریعترین آنها را داریم.

آزمایشی توسط وبسایت فون آرنا انجام شده که بطور ساده توسط پرچمداران ۲۰۱۶ عکس های مختلفی گرفته می شود و میانگین زمان گرفتن عکس آنها را جهت مقایسه در کنار هم می گذارند. نتیجه حاصل بصورت زیر شد:

sec1

همانطور که در بالا مشخص است، رقابت بسیار نزدیکی بین آیفون ۷ و ۷ پلاس و پیکسل گوگل مشاهده می شود. در واقع آیفون ۷ توانسته در ۱٫۱۳ ثانیه از سوژه عکس برداری کند و پیکسل گوگل با ۰٫۰۳ ثانیه کمتر پیروز این رقابت شده است. گوشی های گلکسی اس ۷ و الجی V20 نیز در پشت آیفون ۷ و پیکسل نیز نتیجه خوبی را در این رقابت به نمایش گذاشتند.

منبع: phonearena.com


نظر خود را بنویسید

avatar