اولین نمره منتقدین برای بازی Watch dogs 2 منتشر شد !

اولین نمره منتقدین برای بازی Watch dogs 2 منتشر شد !

هنوز تا انتشار نقدهای بازی watch dogs 2 زمان باقی مانده. اما مانند همیشه این وبسایت Thisgengaming است که بازی را زودتر مورد بررسی قرار داده و نمره ای از آن منتشر می کند. بازی watch dogs 2 اخیرا توسط Ubisoft منتشر شده. انتظارات از این بازی بالا بود چرا که نسخه اول این بازی که از آن به عنوان رقیب GTA V نام برده می شد، اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند. برای دیدن نمره و نقد، در ادام همطلب همراه با ما باشید!

شاید بتوان نسخه دوم این بازی را یک عنوان بهبود یافته نسبت به نسخه اول آن دانست اما قطعا نمی توان آن را یک بازی انقلابی نام برد. چرا که به قول وبسایت Thisgengaming، مشکلات هوش مصنوعی و فنی هنوز هم در بازی وجود دارند. در ادامه نمره و نقد این وبسایت را باهم مرور می کنیم:

ThisGenGaming 80/100

Watch dogs 2 بازی بسیار خوبی است. اما از آنجا که بسیاری از گیمرها نگران بودند، لازم است بگویم که با اینکه من اصلا از محیط بازی و شخصیت های نسخه اول لذت نبردم، از شخصیت های نسخه دوم لذت بردم. این بازی شاید نتواند نقشی را که Assassin’s creed 2 برای نسخه اول بازی کرد را ایفا کند اما قطعا یک پیشرفت نسبت به نسخه اول به حساب می آید. البته که هنوز مشکلات فنی، هوش مصنوعی و تکراری شدن بازی در آن وجود دارند. اما با تمام این تفاسیر، این عنوان ارزش پول و زمان شما را خواهد داشت.

این بازی در تاریخ ۲۵ آبان ماه بر روی کنسول های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت منتشر شد. عرضه نسخه کامپیوتری این بازی با تاخیر مواجه شده و به احتمال زیاد در تاریخ ۹ آذر منتشر خواهد شد.

نظر خود را بنویسید

avatar