فروش گوشی های نوت ۷ تعمیر شده احتمالا از سال آینده آغاز خواهد شد

فروش گوشی های نوت ۷ تعمیر شده احتمالا از سال آینده آغاز خواهد شد

سامسونگ اعلام کرده است که گوشی های تعمیر شده خود را با قیمت پایین تر و ضمانت کامل روانه بازار خواهد کرد. علاوه براین، به نظر می رسد بنابر آخرین گزارش های اعلام شده گلکسی نوت ۷  نیز به این فهرست در حال رشد اضافه خواهد شد.

نوت ۷ های تعمیر شده می تواند در بازارهای نوظهور فروخته شود، جایی که تقاضا برای گوشی های ارزان قیمت بیشتر است. آخرین گزارش ها از یک منبع ناشناس حاکی از آن است که سامسونگ تصمیم به تعمیر گوشی های نوت ۷ دارد.

سامسونگ هنوز تصمیم نهایی را نگرفته، اما به احتمال زیاد فروش نوت ۷ های تعمیر شده از سال آینده آغاز خواهد شد.

بعد از این مدت، هنوز دلایل انفجار گوشی های نوت ۷ مشخص نشده است، اگر چه یک گزارش حاکی از آن است که سامسونگ برای پیشی گرفتن از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس عجله داشته است. به همین خاطر، سامسونگ زمان کافی برای بررسی باتری این گوشی نداشته است و دچار اختلال شده است. اگر شرکت زمان تعمیر گوشی های نوت ۷ را مدیریت کند، ممکن است باتری های جایگزین شده بتواند مشکل آسیب رسانی آن را حل کند.

با این حال، سامسونگ جهت توسعه بازارهای نوظهور باید مطمئن باشد که این گوشی ها هیچگونه خطری برای کاربران نداشته باشند. اگر این استراتژی نتایج مثبتی داشته باشد، سپس این فبلت می تواند به بازار آمریکا، بزرگترین بازار گوشی های هوشمند راه پیدا کند. سامسونگ می تواند شانس خود را با آزمایش این واحد امتحان کند و طرفداران خود را قبل از ارائه گلکسی اس ۸ سرگرم کند.

منبع: wccftech.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar