نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 در اسفند ماه از گوشی های جدیدش رونمایی خواهد کرد

نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 در اسفند ماه از گوشی های جدیدش رونمایی خواهد کرد

نوکیا، برند افسانه ای که سال ها پیش برای گوشی های همراهش شناخته شده بود، سال دیگر دوباره فعالیت خودش را در زمینه گوشی های موبایل شروع می کند. این گزارش در چند روز گذشته منتشرشده بر طبق قسمتی از سخنرانی این کمپانی، بازگشت نوکیا به صنعت موبایل را در سال ٢٠١٧ تصدیق می کند.
امروز ما یک خبر هیجان انگیز برای طرفداران نوکیا داریم، کمپانی فنلاندی نوکیا اعلام کرده که این اولین گوشی نوکیا بعد سال ها در گردهمایی جهانی موبایل در سال ٢٠١٧ رونمایی خواهد شد.
کمپانی HMD Global که تا ۱۰ سال آینده امتیاز گوشی های نوکیا را در دست دارد این موضوع را تایید کرده است که نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 حضور خواهد داشت. این رویداد که نهم اسفند ماه می باشد کمپانی های بزرگ مانند سامسونگ سونی و … به رونمایی از گوشی هایشان می پردازند که حالا نوکیا نیز به این جمع پیوسته است.
تنها دلیل منطقی برای پیوستن HMD به MWC 2017 می توانند این باشد که خود ایده گوشی موبایلی برای نمایش داشته باشد و از آنجایی که تمرکز خودش را برای پیشرفت نوکیا گذاشته است، انتظار می رود که از مدل مورد نظرشان در گوشی های نوکیا رونمایی کند. تنها موضوعی که مشخص نشده است، تعداد گوشی موبایلی و زمان عرضه آن به بازار است.
ما فقط اطلاعاتی راجع به یکی از گوشی ها به نام DC-1 داریم که بصورت پیش فرض از اندروید ٧ بهره می برد. نوکیا DC-1 دارای پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰ با فرکانس ١.۴ گیگا هرتز کوالکام، رم ٣ گیگابایت و حافظه داخلی ١۶ یا ٣٢ گیگابایت است. همچنین شایعه شده که این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و قابلیت پشتیبانی از وضوح تصویر فول اچ دی ١٠٨٠p و دوربین ١۶ مگاپیکسلی را دارد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar