بخش داستانی جدیدی برای بازی Uncharted 4 منتشر خواهد شد

بخش داستانی جدیدی برای بازی Uncharted 4 منتشر خواهد شد

شاید بتوان بازی Uncharted را بهترین انحصاری پلی استیشن نامید. به جرات می توان گفت که همه دارندگان کنسول های پلی استیشن آن را تجربه کرده اند. آخرین نسخه این بازی، با بهره بردن از قدرت کنسول نسل هشتمی سونی، پلی استیشن ۴، توانست تبدیل به یک شاهکار شود. اما همه ما دوست داریم تا بازی مورد علاقمان هیچوقت تمام نشود تا بتوانیم بیشتر از آن لذت ببریم. امروز خبر از انتشار یک بخش داستانی جدید برای Uncharted 4 منتشر شده که در ادامه با هم خواهیم خواند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید!

این بخش تازه با نام Horde و در ماه دسامبر به بازی اضافه شده و شما می توانید در زمان مشخص شده آن را دانلود نمایید. به احتمال بسیار زیاد اطلاعات بیشتری از این بازی در Playstation event منتشر خواهد شد. اما به گزارش یکی از وبسایت ها; در این بخش تازه، سم دریک، برادر نیتن نقش پر رنگی در آن خواهد داشت. اما بهتر است تا این اخبار را با کمی شک و تردید دنبال کنید. چرا که شرکت سونی و ناتی داگ هنوز هیچ خبر رسمی ای مبنی بر عرضه بازیی منتشر نکرده اند. با توجه به اینکه مدت زمان کمی تا این کنفرانس باقی مانده، به زودی اخبار رسمی منتشر خواهد شد.

اگر دارنده کنسول پلی استیشن ۴ هستید و هنوز این بازی را تجربه نکرده اید، حتما هر چه سریع تر این عنوان را تهیه کرده و تجربه نمایید. چرا که قدرت حقیقی کنسول پلی استیشن ۴ را کاملا درک خواهید کرد. به محض کسب اطلاعات بیشتر و رسمی، شما را در جریان خواهیم گذاشت!


 

نظر خود را بنویسید

avatar