شایعه: گوشی مایکروسافت سرفیس مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود

شایعه: گوشی مایکروسافت سرفیس مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود

اگر چه گوشی های مایکروسافت با برند تجاری لومیا شناخته می شود، اما قطعا با این عنوان دیگر گوشی هوشمند نخواهد ساخت. بر اساس گزارش های سابق، مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گوشی سرفیس جدید در سال آینده است.

آخرین شایعات پیرامون گوشی سرفیس از سوی کاربران نوکیا پاور (یک وبسایت قابل اعتماد) منتشر شده است. براساس گزارشات، مایکروسافت در حال کار روی حداقل دو نمونه اولیه است که یکی دارای ۴ گیگابایت و دیگری دارای ۶ گیگابایت رم می باشد. هر دوی این گوشی ها مجهز به پردازنده بسیار قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ بوده که ممکن است سامسونگ نیز در سری گوشی های گلکسی اس ۸ از آن استفاده کند. نمونه ۶ گیگابایتی می تواند برنامه های x86 را به راحتی اجرا کند در حالی که نمونه ۴ گیگابایتی توانایی انجام این کار را ندارد.

ظاهرا این گوشی سرفیس مجهز به پردازنده ۵٫۵ اینچی بوده که دارای کیفیت Quad HD با وضوح ۱۴۴۰x 2560 پیکسل می باشد، همچنین ممکن است این گوشی مجهز به لوازم جانبی لپتاپ مانند کیبورد سرفیس یا قلم مخصوص باشد. اگر چه در حال حاضر نمی توانیم به طور کامل جزئیات ذکر شده را تائید کنیم.

تا پایان سال ۲۰۱۷ حداقل سه مدل گوشی سرفیس که مجهز به ویندوز ۱۰ رد استون ۳ می باشد عرضه خواهد شد ( ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل از اوایل سال آینده در دسترس خواهد بود) و انتظار می رود که رد استون ۳ بزرگترین و مهم تری بروزرسانی آن باشد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar