بازی Resident Evil 7 را با کیفیت ۴K و HDR تجربه کنید !

بازی Resident Evil 7 را با کیفیت ۴K و HDR تجربه کنید !

شرکت کپکام طی خبری که کاملا قابل پیش بینی بود، اعلام کرد که بازی resident evil 7، از رزولوشن ۴K و HDR پشتیبانی می کند. این بازی جدیدترین نسخه این فرنچایز بوده که بسیاری منتظر عرضه آن هستند. داستان و گیمپلی جدید دل بسیاری از طرفداران قدیمی این عنوان را دوباره بدست آورده. این بازی از یک قابلیت دیگر هم پشتیبانی می کند که در ادامه مطلب با هم خواهیم دید!

قابلیت دیگری که این بازی از آن پشتیبانی می کند، Cross-saving است. همان طور که از نام آن پیدا است، شما می توانید فایل های ذخیره خود را بین کنسول اکس باکس و کامپیوتر جا به جا نمایید. البته نکته ای که قابل توجه است این است که برای استفاده از این قابلیت شما حتما باید بازی را از فروشگاه ویندوز تهیه کنید و کسانی که بازی را از منابع دیگر دانلود کرده اند، نمی توانند از Cross-saving استفاده کنند. یکی از منابعی که cross-saving را پشتیبانی نمی کند، استیم است. این بازی در روز ۲۷ ژانویه به بازار عرضه خواهد شد. سازندگان این بازی وعده داده اند که گیمرها با تجربه این بازی، دنیایی از ترس را در وجود خود حس کنند.

دموهایی که توسط این شرکت منتشر شده اند، واقعا ترسناک بوده و ویدئوهای بسیاری از ترس کاربران در یوتیوب قابل مشاهده است. این بازی همچنین برای هدست واقعیت مجازی سونی هم منتشر خواهد شد. تجربه آن در واقعیت مجازی واقعا ترسناک و شاید حتی خطرناک باشد. طبق اخبار، بخش داستانی این بازی حدودا ۱۵ ساعت است. شاید اگر این بازی کمی طولانی تر بود، تجربه متفاوت تری را برای ما رقم می زد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar