هیچوقت از شارژرهای تقلبی برای آیفون خود استفاده نکنید !

هیچوقت از شارژرهای تقلبی برای آیفون خود استفاده نکنید !

اپل قطعا یکی از شرکت هایی است که قیمت های به نسبت بالایی را برای محصولاتش در نظر می گیرد. گاهی اوقات این قیمت ها آنقدر بالا هستند که بسیاری ترجیح می دهند تا وسائلی مانند شارژر را به صورت تقلبی خریداری کنند. اما استفاده از شارژرهای تقلبی عواقب بسیار بدی برای آیفون شما خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید!

در آخرین تستی که سازمان استاندارد در انگلستان، روی شارژهای غیر-اپلی مورد تایید اپل انجام داده، دریافته که تنها ۱% از آن ها قابل استفاده هستند و باقی احتمالا به گوشی شما آسیب خواهند زد. این تست در پی شکایت اپل انجام شد که ادعا می کرد شارژرهای بسیار بدی برای آیفون روی آمازون به فروش می رسد. جالب است بدانید که از بین ۴۰۰ شارژری که تست شدند، تنها ۳ عدد از آن ها قابلیت حفاظت در برابر شوک الکتریکی را داشتند.

پس از این تست و آزمایش، این سازمان مردم را به استفاده از شارژرهای اصل شرکت اپل تشویق کرد. درست است که قیمت آن ها بالا است اما به گوشی شما آسیبی نخواهد زد. استفاده از یک شارژر “Appel” به جای Apple، ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به گوشی شما وارد کند. در حقیقت شما می توانید با پرداخت پول بیشتر، سلامت باتری گوشیتان را تضمین کنید. چرا که استفاده از شارژرهای نامناسب ممکن است باعث ایجاد شوک الکتریکی، آسیب به قطعات الکترونیکی گوشی، و حتی آتش سوزی شود. بنابراین بهترین کار این است که از وبسایت رسمی اپل اکسسوری های حیاتی را تهیه کنید تا از اصالت آن ها مطمئن باشید!


 

نظر خود را بنویسید

avatar