شایعات حاکی از آن است که حافظه داخلی مایکروسافت سرفیس ۵ افزایش یافته و مجهز به پردازنده Kaby Lake اینتل می باشد

شایعات حاکی از آن است که حافظه داخلی مایکروسافت سرفیس ۵ افزایش یافته و مجهز به پردازنده Kaby Lake اینتل می باشد

مایکروسافت سرفیس ۴ پرو به پردازنده اینتل، ۱۶ گیگابایت رم و ۲۶۵ گیگابایت حافظه داخلی سریع مجهز می باشد. با این حال زمانی که این تبلت عرضه شد، دیدگاه ها درباره این ارتقاء مثبت بود. براساس اطلاعات به دست آمده، مایکروسافت درحال آماده سازی سخت افزار و نرم افزار ارتقاء یافته ای برای نسل پنجم این تبلت است. اول از همه، حافظه داخلی این دستگاه که از نوع SSD است به ۵۱۲ گیگابایت افزایش خواهد یافت.

عملکرد این تبلت به واسطه استفاده از پردازنده Kaby Lake اینتل و بهبود عملکرد باتری، بهتر خواهد شد. مایکروسافت همچنین اتصالات را به ۳ عدد USB-C و تاندربولت ارتقاء داده است، تا تبلت بتواند از لوازم جانبی جدید استفاده کند. صحبت از لوازم جانبی شد، قلم سرفیس قابلیت شارژ بی سیم را داشته و یک پایه شارژ مغناطیس هم دارد. گمانه زنی ها مبنی بر این است که وضوح تصویر این دستگاه ۴K باشد، پردازنده Kaby Lake نیز از وضوح تصویر ۴K پشتیبانی می کند. اما این بدان معنا نیست که مایکروسافت از یک نمایشگر با وضوح بسیار بالا استفاده کند چون این امر باعث می شود که سخت افزار دستگاه تحت فشار قرار بگیرد.

با این حال، مایکروسافت بر روی صفحه نمایش حسگر اثر انگست را قرار داده است که سال پیش آن را به عنوان تکنولوژی سال ثبت کرد. بر اساس برنامه ریزی ها ممکن است این دستگاه بهار سال آینده منتشر شود و انتظار می رود که مایکروسافت سرفیس ۵ مجهز به ویندوز ۱۰ رد استون ۳ باشد. سیستم عامل های آینده در تمام دستگاه های ویندوزی مانند دستگاه ها واقعیت مجازی مثل هولولنز استفاده خواهد شد. با این حال گزارش های قبلی حاکی از آن است که رد استون ۳ در پائیز ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد، بنابراین به این شایعه نمی توان زیاد اعتماد کرد.

منبع: phonearena.com


نظر خود را بنویسید

avatar