خودروهای بدون سرنشین شرکت Nvidia به خیابان های کالیفرنیا می آیند

خودروهای بدون سرنشین شرکت Nvidia به خیابان های کالیفرنیا می آیند

بحث خودروهای بدون سرنشین بسیار داغ است و به احتمال زیاد در آینده ای نه چندان دور شاهد آن خواهیم بود که خیابان ها از این نوع ماشین پر شود. شرکت Nvidia که به خاطر کارت های گرافیکش معروف است، از جدیدترین شرکت هایی است که قرار است به این بازار وارد شود. ظاهرا این شرکت مجوز ورود خودروهای خود به خیابان های کالیفرنیا را گرفته است.

با توجه به عکس هایی که در وبسایت The Verge منتشر شده، شرکت Nvidia بدون هیچ تاخیری ماشین های خود را به خیابان های این ایالت برده. کاملا مشخص است که ماشین ها متعلق به شرکت Nvidia است چرا که لوگوی آن روی ماشین ها کاملا مشخص است.

همان طور که حتما می دانید، شرکت Nvidia اولین شرکتی نیست که وارد بازار خودروهای بدون سرنشین شده. Nvidia مدتی است که در زمینه هوش مصنوعی و سیستم هایی که به این نوع خودروها کمک می کنند فعالیت می کند تا بتواند به خود و دیگر شرکت ها کمک کند. این شرکت قصد دارد تا با شراکت با شرکت هایی که در این زمینه جا افتاده اند، به آن ها در زمینه تامین قطعات و تکنولوژی این ماشین ها کمک کند.

ایالات کالیفرنیا برای شرکت هایی که قصد تست خودروهای خود را دارند بسیار خوب است چرا که این ایالت پیش تر به دیگر شرکت ها مجوز تست را داده بود. البته فعلا برای دریافت این مجوز و تست خودرو، لازم است حتما یک نفر درون خودرو بنشیند تا اوضاع را تحت کنترل داشته باشد. به احتمال زیاد تا زمانی که این خودروها به طور کاملا بدون سرنشین اجازه ورود به خیابان ها را بگیرند، شرکت ها به تکنولوژی های پیشرفته تری دست پیدا کرده اند. اما شرکت Nvidia قصد دارد تا آن زمان در صدر شرکت هایی باشد که با چنین تکنولوژی هایی سر و کار دارند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar