بالاخره تاریخ عرضه Airpodهای اپل به طور رسمی اعلام شد

بالاخره تاریخ عرضه Airpodهای اپل به طور رسمی اعلام شد

پس از چند ماه تاخیر، شرکت اپل بالاخره تاریخ عرضه هدفون های بلوتوثی خود را به طور رسمی اعلام کرد. همان طور که می دانید، آیفون ۷ دیگر جک هدفون ندارد بنابراین باید از هدفون هایی با پورت لایتنینگ استفاده کنید، یا هدفون های بلوتوثی اپل را به صورت جدگانه خریداری کنید.

این هدفون ها را می توانید هم اکنون از فروشگاه اپل تهیه کرده، یا می توانید صبر کنید تا آن ها را هفته بعد خریداری کنید. کسانی که در آمریکا هستند، می توانند این هدفون ها را با قیمت ۱۶۰ دلار خریداری کنند و در تاریخ ۲۲ دسامبر آن ها را تحویل گیرند.

افرادی هم که در انگلستان هستند، می توانند این هدفون ها را با قیمت ۱۶۰ پوند خریداری کنند. سفارشات آن ها در تاریخ ۱۹ دسامبر ارسال خواهد شد. شرکت اپل از محدودیت موجود این هدفون ها خبر داد و در وبسایت خود نوشت:

این هدفون های در موجودی محدود ارسال خواهند شد. بنابراین کاربران بهتر است به طور مداوم وبسایت اپل را برای موجودی این محصول چک کنند.

 

با توجه به نقد و بررسی ها، این هدفون از لحاظ فنی خوب عمل کرده است اما فرم ظاهری و طراحی آن شاید برای هر گوشی مناسب نباشد. پس بهتر است قبل از خرید این هدفون های گران قیمت، حتما آن ها را از لحاظ راحتی امتحان کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar