نیمی از دارندگان اکس باکس وان، از قابلیت “پشتیبانی از نسل گذشته” استفاده می کنند

نیمی از دارندگان اکس باکس وان، از قابلیت “پشتیبانی از نسل گذشته” استفاده می کنند

در E3 گذشته، مایکروسافت از قابلیت جدید خود به نام “پشتیبانی از نسل گذشته” رونمایی کرد. این قابلیت به دارندگان کنسول اکس باکس وان اجازه می دهد تا بازی های نسل گذشته را بر روی کنسول های نسل هشتمی خود تجربه کنند. این قابلیت آنقدر خوب بود که یوشیدا هم از آن تعریف کرد. از آن زمان تا به امروز، این قابلیت به محبوب ترین ویژگی این کنسول تبدیل شده. به طوری که طبق آمار تقریبا نیمی از دارندگان این کنسول از آن استفاده می کنند.

مایکروسافت هم که از میزان این محبوبیت آگاه است، تعداد بازی هایی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند را افزایش می دهد. پس از اضافه شدن سه گانه BioShock، امروز بیش از ۳۰۰ عنوان برای این قابلیت در دسترس دارندگان کنسول اکس باکس وان است که واقعا فوق العاده است. فیل اسپنسر که رییس بخش اکس باکس است نیز طی توییتی این آمار را اعلام کرد:

در حال حاضر بیش از نیمی از دارندگان اکس باکس وان از قابلیت “پشتیبانی از نسل گذشته” استفاده می کنند. ما از پشتیبانی شما تشکر می کنیم. این که تقریبا نیمی از دارندگان کنسول اکس باکس وان بازی های اکس باکس ۳۶۰ را روی کنسول هایشان تجربه می کنند واقعا فوق العاده است.

 

دارندگان اکس باکس وان تا به حال ۲۱۰ میلیون ساعت را با این قابلیت پشت سر گذاشته اند. با اینکه بیش از ۳۰۰ عنوان برای این قابلیت وجود دارد، اما مایکروسافت هنوز هم قصد اضافه کردن عناوین بیشتری به این قابلیت است.


 

 

نظر خود را بنویسید

avatar