مایکروسافت می گوید افراد بیشتری از مک بوک به سرفیس روی آورده اند

مایکروسافت می گوید افراد بیشتری از مک بوک به سرفیس روی آورده اند

مایکروسافت اخیرا با تبلیغات خود کاربران مک بوک را هدف گرفته است، و به نظر می رسد بتواند آن ها را متقاعد کند. این غول نرم افزاری معتقد است که در ماه نوامبر بیشترین فروش را داشته است و در جمعه سیاه افراد  زیادی به دنبال سرفیس پرو ۴ بوده اند. مایکروسافت گفته است که هنوز آمار دقیقی از تعداد فروش ندارد، اما معتقد است که کاربران مک بوک نسبت به گذشته بیشتر به استفاده از سرفیس روی آورده اند.

مایکروسافت می گوید، نا امیدی مردم از مک بوک پرو جدید و قیمت بالای آن باعث شده است که مردم برای خرید سرفی وسوسه شوند. دوباره مایکروسافت از ارائه آمار واضح پرهیز کرده است و ادعا می کند که برنامه تجاری ما برای مک بوک بهترین برنامه تا کنون بوده است.

در کنار فروش سرفیس، عملکرد خوبی در رابطه با گسترش دسترسی به سرفیس جدید داشته است. قویترین سرفیس در حال حاظر در کشورهای استرالیا، نیوزیلند در دسترس است و تا سه ماه آینده به کشورهای اتریش، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن، سوئیس، و انگلستان خواهد رسید. مایکروسافت هنوز برنامه ای  برای فروش سرفیس استودیو فراهم نکرده است یا هیچ خبری در رابطه با فروش این کامپیوتر همه کار در خارج از آمریکا در دسترس نیست.

مبع: theverge.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar