آیا آیفون بعدی شرکت اپل از بدنه ای انعطاف پذیر بهره خواهد برد ؟

آیا آیفون بعدی شرکت اپل از بدنه ای انعطاف پذیر بهره خواهد برد ؟

شاید هنوز بسیار زود باشد تا در رابطه با آیفون بعدی شرکت اپل، آیفون ۸ بحث کنیم. اما شایعاتی که مدتی است در وبسایت ها دیده می شود، این است که اپل قصد دارد تا تغییراتی اساسی را در گوشی های آیفون خود ایجاد کند. استفاده از صفحه های OLED به جای Retina، و استفاده از بدنه های انعطاف پذیر، بخشی از این شایعات هستند.

با توجه به خبری که وبسایت etnews منتشر کرده، شرکت LG با اپل قراردادی را امضا کرده که طی آن، شرکت LG صفحه های OLED انعطاف پذیر را برای شرکت اپل تولید کند. بنابراین با توجه به این شایعات و اینکه احتمالا آیفون ۸ به صورت Curved طراحی خواهد شد، نمایی از محصولات آینده اپل به ما می دهد. البته ظاهرا تمام مدل های اپل دچار چنین تغییراتی نخواهند شد.

شرکت LG در اوایل سال یک Patent برای صفحه های تاشو ثبت کرده که هر چه بیشتر به صحت این شایعات کمک می کند. رقیب کرده ای این دو شرکت، یعنی سامسونگ کمی سریع تر عمل کرده و گوشیی ساخته که کاملا انعطاف پذیر است. این محصول احتمالا سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

اپل و سامسونگ تنها شرکت هایی نیستند که به دنبال چنین صفحه هایی هستند. Microsoft و Google هم در حال کار بر روی این تکنولوژی هستند و بعید نیست در آینده شاهد گوشی های انعطاف پذیر باشیم. البته تا زمانی که این شایعات به طور رسمی تایید نشده اند، بهتر است آن ها را باور نکنیم. آیفون بعدی ممکن است با چیزی که انتظارش را داریم تفاوت های بسیاری داشته باشد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar