بازی Pokemon Go بالاخره برای Apple Watch منتشر شد !

بازی Pokemon Go بالاخره برای Apple Watch منتشر شد !

بالاخره پس از انتظار بسیار زیاد، بازی Pokemon Go که سابقا رتبه اول را در اپ استور در اختیار داشت، برای ساعت هوشمند اپل در دسترس قرار گرفت. پس از ماه ها انتشار شایعات و اخبار مبنی بر تاخیر در انتشار این بازی برای Apple Watch، بالاخره می توانید آن را روی گجت اپلی خود تجربه کنید. جالب اینجاست که تمرکز اصلی بازی روی Fitness قرار دارد. زمانی که به یک Pokestop یا Pokemon نزدیک شوید، ساعت با ارسال Notification به شما خبر خواهد داد.

شاید بهترین زمان برای عرضه این بازی بر روی اپل واچ همین موقع بوده است. چرا که پس از ماه ها که از انتشار این بازی گذشته دیگر نام آن را در اخبار مشاهده نمی کردید. این بازی در زمان انتشار خود به طرز عجیبی سر و صدا به راه انداخت و بسیاری را مشغول به خود کرد. اخبار عجیب و غریب و بعضا خنده داری هم درباره افرادی که به دنبال Pokemon بودند منتشر می شد که دنیا را به خود مشغول کرد که بعد از گذشت چند ماه به فراموشی سپرده شد.

شرکت نینتندو که سازنده این بازی بوده، با انتشار یک بازی دیگر به نام Super Mario Run، توانست بار دیگر صدر جدول اپ استور را در اختیار گیرد و رکورد Pokemon Go را هم بشکند. اگر صاحب یک اپل واچ هستید، می توانید هم اکنون بازی Pokemon Go را برای ساعت هوشمند خود دانلود نمایید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar