شایعه: گلکسی اس ۸ پلاس با صفحه نمایش ۶ اینچی عرضه خواهد شد

شایعه: گلکسی اس ۸ پلاس با صفحه نمایش ۶ اینچی عرضه خواهد شد

قطعا پرچمدار بعدی سامسونگ که همگی منتظر آن هستند، خانواده گلکسی اس ۸ می باشد و احتمالا در فروردین ماه شاهد رونمایی از این گوشی توسط سامسونگ باشیم. در حالی که سامسونگ هیچ خبری را در مورد این گوشی منتشر نکرده است و شاید هنوز طرح ها و مشخصات این گوشی نهایی نشده باشند، ما در دنیای اینترنت هر روز اخبار جدید و شایعات فراوانی را در مورد این گوشی مشاهده می کنیم. جدیدترین شایعه ای که توسط وبسایت کره ای با نام MK News منتشر شده است ادعا کرده است که سامسونگ برنامه های ویژه ای برای یک نسخه جدید از سری گلکسی اس با نام گلکسی اس ۸ پلاس دارد.

بر اساس این گزارش سامسونگ نسخه ۶ اینچی گلکسی اس ۸ پلاس را در کنار نسخه ۵ اینچی از گلکسی اس ۸ معرفی خواهد کرد. طبق گفته های این وبسایت هر دو مدل دارای صفحه نمایش خمیده مانند گلکسی اس ۷ اج هستند. با اینکه شاید تصور کنید نسخه ۶ اینچی بسیار بزرگ خواهد بود اما طبق گفته ها به لطف حذف حاشیه های بیهوده صفحه نمایش نسخه گلکسی اس ۸ پلاس ۶ اینچی همانند یک نوت ۷ با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی به نظر می رسد.

در ادامه نیز گفته شده در هر دو مدل گلکسی  اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش تعبیه خواهد شد. در حال حاضر هیچ یک از این شایعات تایید نشده اند و خیلی به اخباری از این قبیل با اطمینان نگاه نکنید. گلکسی اس ۸ و آیفون ۸ این روز ها بیشترین شایعات را به خود اختصاص داده اند و ممکن است سامسونگ و اپل باز هم گوشی هایی با ظاهری تکراری را معرفی کنند و امید بسیاری را پوچ کنند.

نظر شما در این باره چیست، آیا با توجه به مشکلاتی که برای نوت ۷ پیش آمد، سامسونگ تحولی عظیم  در گلکسی اس ۸ بوجود می آورد و یک گوشی تمام عیار با طراحی جدید عرضه خواهد کرد؟! برای مشاهده تمامی اخبار و شایعات گلکسی اس ۸ اینجا کلیک کنید.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar