Spotify هم برای قسمت Touch Bar مک بوک پرو بروزرسانی شد

Spotify هم برای قسمت Touch Bar مک بوک پرو بروزرسانی شد

شاید بزرگترین تفاوت مک بوک پروی جدید با سایر مدل ها را بتوان در قسمت تاچ بار آن دانست. قسمتی در بالای کیبورد که یک نوار باریک تاچ است و به شما اجازه می دهد تا برای هر اپ به خصوص از آن به عنوان یک Shortcut استفاده کنید. یکی از کاربران آن را به داشتن یک اپل واچ درون مک بوک نشبیه کرده بود و اعتقاد داشت این احتمال وجود دارد تا اپل روی این قسمت مانور بیشتری دهد. توسعه دهندگان هم یکی یکی اپلیکیشن های خود را به روز کرده تا از این قابلیت جالب مک بوک پرو نهایت استفاده را ببرند. یکی از توسعه دهندگان، نوار تاچ بار را به یک پیانو تبدیل کرده بود که البته نواختن پیانوی به آن اندازه کار بسیار مشکلی است.

Spotify جدیدترین اپلیکیشنی است که از این قابلیت پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن که هم اکنون بزرگترین سرویس پخش موسیقی در دنیاست، با دریافت جدیدترین بروزرسانی، قابلیت استفاده از این نوار را دارد. زمانی که اپلیکیشن Spotify باز است، قسمت تاچ بار، کلیدهای search, shuffle, repeat, play, pause, skip و کنترل صدا را به شما نمایش می دهد که می توانید از آن ها به راحتی استفاده کنید.

همان طور که گفتیم، Spotify تنها اپلیکیشنی نیست که از قسمت تاچ بار پشتیبانی می کند. نرم افزار محبوب Photoshop هم از آن پشتیبانی کرده تا شما راحت تر بتوانید با برنامه ها کار کنید. بسیاری از کاربران منتظر بروزرسانی های این اپلیکیشن ها برای اپل واچ و اپل TV بودند. اما کاملا واضح است که اولویت فعلا با تاچ بار بوده و بعید است به این زودی آپدیتی برای دیوایس های دیگر عرضه شود.

منبع: Techradar


 

نظر خود را بنویسید

avatar