تست باتری Airpod: هدفون های ۱۶۰ دلاری اپل چقدر شارژ نگه می دارند؟!

تست باتری Airpod: هدفون های ۱۶۰ دلاری اپل چقدر شارژ نگه می دارند؟!

بالاخره پس از ماه ها تاخیر، هدفون های بی سیم شرکت اپل عرضه شد. این هدفون های بی سیم، جدیدترین اکسسوری این شرکت می باشد و شما می توانید آن ها را با پرداخت ۱۶۰ دلار به صورت جداگانه خریداری نمایید. اما شاید مهمترین جنبه یک هدفون وایرلس جدا از کیفیت آن، میزان شارژدهی آن باشد. همه ما از اینکه وسط روز باتری هدفون خود را از دست دهیم متنفریم. وبسایت Phonearena  یک تست باتری Airpod به عمل آورده که در ادامه نتیجه را با هم خواهیم دید!

اپل قول داده بود که این هدفون ها به مدت ۵ ساعت شارژ نگه می دارند و اگر Case را به همراه خود داشته باشید، می توانید از ۲۴ ساعت شارژ بهره ببرید. اما معمولا این ادعاها به صورت تئوری بوده و در عمل شاهد عملکرد ضعیفتری از سوی محصولات هستیم. Samsung Gear IconX که نوع دیگری از این هدفون هاست، موفق شد تا ۱ ساعت و نیم شارژ نگه دارد.

در رابطه با Airpodهای اپل لازم نیست نگران باشید. چرا که آن ها نه تنها ۵ ساعت شارژ را در خود نگاه می دارند، بلکه کمی از انتظارات هم فراتر می روند. طی تستی که انجام شد، Airpodها در یک شارژ توانستند ۶ ساعت و ۲ دقیقه دوام آورند تا باتری آن ها تمام شود. زمانی که شما Airpodها با شارژ ۰% را به Case متصل می کنید، تنها در ۲۰ دقیقه می توانید از آن ها با شارژ ۱۰۰% استفاده کنید. این در حالی است که Samsung Gear IconX، ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه طول می کشد تا شارژ شود.

بسیاری از کاربران از طراحی این هدفون ها ناراضی هستند و معتقدند که به راحتی در گوش آن ها جای نمی گیرد. اما با این حال اپل به قول خود وفا کرده و جدا از اینکه طراحی آن ها می توانست بهتر باشد، از لحاظ شارژدهی محصول بسیار خوبی است.


 

نظر خود را بنویسید

avatar