جدیدترین عکس های گوشی LG G6 نشان می دهد که LG در مسیر درست قرار دارد

جدیدترین عکس های گوشی LG G6 نشان می دهد که LG در مسیر درست قرار دارد

گوشی LG G6 جدیدترین گوشی هوشمندی است که در سال ۲۰۱۷ خواهیم دید که شاید حتی لازم نباشد تا مراسم MWC 2017 برای دیدن آن صبر کنید. به تازگی عکس هایی تازه از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده که با اینکه غیر رسمی است، اما می توان نکاتی را از آن فهمید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید!

این خبر قطعا برای کسانی که منتظر این گوشی بوده اند بسیار خوشایند خواهد بود. چرا که گوشی ماژولار G5 با جایی نرسید اما جدیدترین گوشی LG نکات مثبت بسیار پررنگی دارد. با توجه به اطلاعات منتشر شده، بدنه این گوشی از یک جنس متالیک بسیار براق ساخته شده است که قابلیت شارژ بی سیم هم دارد. صفحه نمایش LG G6 یک صفحه ۵٫۳ اینچی است که کیفیت Quad HD دارد. همچنین یک دوربین دوگانه و یک حسگر اثر انگشت هم در پشت آن قرار دارد.

گوشی LG G6

طراحی این کوشی بسیار ساده و غیر ماژولار است و جزو تنها گوشی هایی است که تصمیم گرفته تا جک هدفون و پورت USB-C را باز نگاه دارد. به احتمال بسیار زیاد، این گوشی اگر به طور کامل ضد آب نباشد، قابلیت مقاومت در برابر آب را خواهد داشت. اما این امتیاز ممکن است به قیمت باتری آن تمام شود. LG هنوز هم از باتری های قابل تعویض استفاده می کند. این در حالی است که شرکت های دیگر مثل سامسونگ، از مدل S6 به بعد از باتری های غیر قابل تعویض استفاده می کنند. بهتر است به این شایعات با کمی تردید نگاه کنیم اما چیزی که اخیرا به ما اثبات شده این است که معمولا این شایعات درست از آب در می آیند.

گوشی LG G6

منبع: Techradar


 

نظر خود را بنویسید

avatar