بازی سوپر ماریو ران برای اندروید هم به زودی منتشر خواهد شد

بازی سوپر ماریو ران برای اندروید هم به زودی منتشر خواهد شد

بازی سوپر ماریو ران به لطف سیستم عامل ای او اس به محبوبیت پیشین خود بازگشت. کمپانی نینتندو طبق گزارشات پول خوبی را از پرداختهای درون برنامه ای این بازی به جیب زده است. این بازی که چند هفته پیش برای سیستم عامل آی او اس عرضه  شد در عرض چند روز توانسته طرفداران زیادی پیدا کند و بیش از ۴۰ میلیون باز از روی اپ استور دانلود شده است. البته خیلی ها این بازی را نا امید کننده خواندند و از آنجایی که ادامه بازی در مراحل بالاتر مستلزم پرداخت ۱۰ دلار می باشد، بسیاری از کاربران این بازی را کنار گذاشتند.

اما با همه محبوبیت سوپر ماریو ران، این بازی فعلا تنها برای سیستم عامل آی او اس عرضه شده است و هنوز اندرویدی ها راهی برای انجام این بازی ندارند. در چند روز گذشته هم افراد سودجوی زیادی فایل apk بازی سوپرماریو ران را که یک فایل مخرب بود عرضه کردند که برای اندرویدی ها تجربه خوبی را به همراه نداشت. اما خوشبختانه این بازی برای اندروید هم در حال ساخت است و به زودی کاربران اندرویدی هم قادر خواهند بود تا این بازی را روی گوشی اندرویدی شان نصب کنند.

در حال حاضر صفحه اختصاصی این بازی در گوگل پلی ساخته شده است اما امکان دانلود و نصب بازی وجود ندارد و کاربران فقط می توانند در این صفحه پیش ثبت نام انجام دهند. هنوز تاریخ دقیقی از عرضه سوپر ماریو ران برای اندروید مشخص نشده اما احتمالا در اوایل همین سال ۲۰۱۷ این بازی در گوگل پلی قرار خواهد گرفت.


 

نظر خود را بنویسید

avatar