جدیدترین مشکل سامسونگ: شکستن خود به خود دوربین گلکسی اس ۷

جدیدترین مشکل سامسونگ: شکستن خود به خود دوربین گلکسی اس ۷

یکی از کمپانی هایی که از پایان سال ۲۰۱۶ بسیار خوشحال شد، کمپانی سامسونگ می باشد. سامسونگ سال ۲۰۱۶ با معرفی گلکسی اس ۷ و اس۷ اج رویایی شروع کرد و این گوشی حالا هم بعد از یک سال هنوز یکی از بهترین پرچمداران بازار است، اما چند ماه پایانی سال ۲۰۱۶ برای سامسونگ مانند کابوس بود. فاجعه نوت ۷ به قدری برای سامسونگ گران تمام شد که خوشی های گلکسی اس ۷ از دماغ این کره ای ها درآمد.

اما بدبیاری های سامسونگ گویا تمامی ندارد و طبق گزارشات جدیدترین مشکل پیش آمده برای کاربران سامسونگ شکستن ناگهانی و خود به خود لنز دوربین پشتی گوشی های گلکسی اس ۷ شده است. اولین گزارش مربوط به این مشکل هفته پیش بود که کاربری به نام “سین” گفته بود بدون اینکه حتی به لنز دوربین پشتی گوشی گلکسی اس ۷ اش دست بزند متوجه شکسته شدن آن شد. طبق گفته این کاربر این اتفاق در طول شب افتاده است.

این طور که معلوم است این داستان ساختگی نیست و پس از این ماجرا کاربران دیگری نیز گزارش دادند که این مشکل برای آنها هم رخ داده است و داخل انجمن گفتوگو وبسایت سامسونگ مطرح کرده اند. سامسونگ در این مورد به هیچ عنوان زیر بار نرفت و حتی گفت که لنز دوربین شامل گارانتی نمی شود.

منبع: phone arena


 

نظر خود را بنویسید

avatar