فهرست بیشترین دانلودهای پلی استیشن در سال ۲۰۱۶ مشخص شدند

فهرست بیشترین دانلودهای پلی استیشن در سال ۲۰۱۶ مشخص شدند

با اینکه سال ۲۰۱۶ به اتمام رسیده اما هنوز هم آماری از میزان فروش بازی ها، کنسول ها و لوازم جانبی آن ها منتشر می شود که دیدن و دانستن آن ها خالی از لطف نیست. در سال ۲۰۱۶ بازی های بسیاری منتشر شدند که سبک شوتر جزو بهترین ژانرها بود و فروش بسیار خوبی را تجربه کرد. جدا از عناوینی مانند Battlefield و Call Of Duty که هر ساله منتشر می شوند، بازی های دیگری در سبک شوتر منتشر شدند که توانستند فروش خوبی را تجربه کنند. بازی های مانند Overwatch، Doom و Titanfall 2جزو این بازی های بودند که در ادامه لیست کامل آن ها را با هم مشاهده خواهیم کرد.

اما بازی هایی خارج از سبک شوتر هم منتشر شدند که بسیاری از آن ها عناوین انحصاری دو کنسول پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان بودند. می توان از بازی های فوق العاده Uncharted 4، The Last Guardian و Dishonored 2 برای کنسول پلی استیشن ۴ نام برد که گیمرها از تجربه آن ها لذت بردند.

اما شاید سال ۲۰۱۶ را بتوان سال بازی های مستقل نام برد. سال گذشته بازی های مستقل بسیار با کیفیتی وارد بازار شد که از آن ها می تواند به Firewatch، Inside، Owlboy و … نام برد که توانستند امتیازات بسیار خوب و جوایز ویژه ای را کسب کنند. با اینکه سال ۲۰۱۶ سال بسیار خوبی برای گیمرها بود، اما با توجه به بازی هایی که قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود، شاید سال ۲۰۱۷ را بتوان بهترین سال کنسول های نسل هشتمی دانست.

اضافه شدن هدست واقعیت مجازی و انتشار بازی هایی مانند Red dead Redemption 2 و عناوین انحصاری بسیاری که سونی معرفی کرده می تواند سال ۲۰۱۷ را به یکی از بهترین سال های صنعت گیم تبدیل کند. شاید بتوانیم در سال حدید عناوینی مانند The last of us 2 و God of war جدید را شاهد باشیم. در لیست زیر می توانید بهترین عناوین سال ۲۰۱۶ را مشاهده فرمایید.

 

۱ Rocket League
۲ Battlefield 1
۳ Minecraft
۴ Call of Duty: Infinite Warefare
۵ Tom Clancy’s The Division
۶ Grand Theft Auto V
۷ Overwatch: Origins
۸ Battlefield 4
۹ No Man’s Sky
۱۰ EA SPORTS FIFA 17
۱۱ NBA 2K17
۱۲ Need for Speed
۱۳ Star Wars Battlefront
۱۴ Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
۱۵ Battlefield Hardline
۱۶ Madden NFL 17
۱۷ The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
۱۸ UNCHARTED 4: A Thief’s End
۱۹ The Last Of Us Remastered
۲۰ FINAL FANTASY XV

 

نظر خود را بنویسید

avatar