گزارش: اپل به همراه Carl Zeiss در حال ساخت عینک های واقعیت افزوده است

گزارش: اپل به همراه Carl Zeiss در حال ساخت عینک های واقعیت افزوده است

تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل تا به حال علاقه خود را به تکنولوژی “واقعیت افزوده” پنهان نکرده و هر از گاهی از علاقه اش به این تکنولوژی نوپا گفته است. اما شرکت اپل هنوز به طور مستقیم وارد این بازار نشده. امری که ممکن است به زودی تغییر کند. چرا که ظاهرا با شرکت Carl Zeiss برای تولید عینک های مخصوص این تکنولوژی به توافق رسیده. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید!

همان طور که حتما می دانید، لنزهای شرکت Carl Zeiss تقریبا در هر محصولی پیدا می شوند و ظاهرا قرار است با شرکت اپل همکاری کرده تا عینک های واقعیت افزوده تولید کند. این خبر را یکی ار علاقه مندان به این تکنولوژی توانست از کارمند شرکت اپل بدست آورد.

از بین دو تکنولوژی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، اپل همیشه متمایل بوده تا روی واقعیت افزوده تمرکز کند. تیم کوک پیش تر اعلام کرده بود که اعتقاد دارد واقعیت مجازی یک “تجربه بسته” خواهد بود. اپل به شدت نیاز به یک شوک (محصول انقلابی) دارد. فروش مک بوک های این شرکت ناامید کننده بوده. تبلت های این شرکت هم با سرعت بسیار کمتری به فروش می رسند. آیفون ۷ با اینکه موفقیت آمیز بوده اما نتوانست بسیاری را قانع کند که محصولی انقلابی و نوآورانه است.

با اینکه این تکنولوژی نوپا است، اما جوانان و نوجوانان با استفاده از سرویس هایی مانند Snapchat خود را درگیر آن کرده اند. بنابراین می توان پیش بینی کرد که این تکنولوژی به مرور زمان محبوب تر خواهد شد و اپل هم قطعا تمرکز خود را روی جوانان و علائق آن ها خواهد گذاشت. با توجه به قدرت بازاریابی و طراحی محصول شرکت اپل، می توان پیش بینی کرد در صورت ورود اپل به بازار واقعیت افزوده، اپلیکیشن هایی مانند Snapchat در سایه این شرکت بزرگ قرار گیرند.


 

 

نظر خود را بنویسید

avatar