ال جی گوشی جی ۶ را ۲۰ اسفند معرفی خواهد کرد تا گلکسی اس ۸ را زمین بزند!

ال جی گوشی جی ۶ را ۲۰ اسفند معرفی خواهد کرد تا گلکسی اس ۸ را زمین بزند!

نمایشگاه جهانی موبایل بزرگترین رویداد این صنعت، امسال در تاریخ ۲۷ فوریه در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد. اگرچه نمایشگاه CES از نظر گوشی و تبلت بر خلاف انتظارات عمل کرد. اما MCW بر خلاف آن عمل خواهد کرد و برندهای بزرگ گوشی توجه مخاطبین را به خود جلب می کند. معمولا شرکت های ال جی، سامسونگ و htc پرچمداران خود را در این نمایشگاه معرفی کرده و به نظر می رسد امسال هم استثنایی وجود نداشته باشد.

در حالی که انتظار داریم که سامسونگ اس ۸ را در این نمایشگاه معرفی کند، و ال جی حضور جی ۶ را در این نمایشگاه تائید کرده است، ممکن است تاریخ انتشار اس ۸ دیرتر از زمانی باشد که جی ۶ به فروشگاه راه یافته است. ظاهرا از گوشی جی ۶ در روز یکشنبه ۲۶ فوریه و قبل از شروع رسمی MCW پرده برداری خواهد شد و دو هفته بعد و در تاریخ ۱۰مارس وارد بازار خواهد شد. این برنامه ریزی برای عرضه گوشی در کره جنوبی خواهد بود و قطعا عرضه در دیگر نقاط جهان با تاخیر همراه خواهد بود.

سال گذشته جی ۵ در تاریخ ۳۱ مارس عرضه شد، اگر چه سامسونگ گوشی ها گلکسی اس ۷ و اس ۷ edge را ۱۱ مارس منتشر کرد، اما امسال براساس شایعات  ال جی قصد دارد که جی ۶ را زودتر از اس ۸ عرضه کند و این زمان سه هفته زودتر از زمان انتشار جی ۵ در سال ۲۰۱۶ می باشد. اگر اس ۸ در اوایل آوریل عرضه شود، با توجه به تست کیفت طولانی آن پس از شکست نوت ۷، ال جی یک ماه زودتر وارد بازار خواهد شد و افراد به سمت خرید جی ۶ خواهند رفت.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar