کنسول Nintendo Switch در آینده از هارد اکسترنال هم پشتیبانی خواهد کرد

کنسول Nintendo Switch در آینده از هارد اکسترنال هم پشتیبانی خواهد کرد

جدیدترین کنسول شرکت نینتندو بالاخره معرفی شد و اخبار مربوط به آن هنوز هم در حال منتشر شدن هستند. چرا که سوالات بسیاری بدون پاسخ مانده بود. یکی از این سوالات مربوط به قابلیت استفاده از هاردهای اکسترنال مربوط می شد که به آن پاسخ داده شده. کنسول سوئیچ به طور پیش فرض از یک حافظه ۳۲ گیگابایتی پشتیبانی می کند و شما قادر خواهید بود تا میزان حافظه داخلی را افزایش دهید. اما همان طور که گفتیم، به تازگی تایید شده که این کنسول در آینده از هاردهای اکسترنال هم پشتیبانی خواهد کرد.

این که دلیل اعلام نکردن تمام جزییات توسط شرکت نینتندو چه بوده، اما می توان حدس زد که این شرکت قصد داشته تا پس از مراسم هم سوالاتی در ذهن مردم باقی بماند تا شاید با پاسخ دادن به آن ها در زمان های مشخص، هیجان آن ها برای کنسول سوئیچ را دوچندان کند. خبری هم که در مورد پشتیبانی این کنسول از هارد اکسترنال منتشر شد را، بخش نینتندو در کشور اسپانیا تایید کرد.

هاردهای اکسترنال همان طور که انتظار می روند از طریق پورت USB به این کنسول متصل خواهند شد و به کاربران اجازه ذخیره سازی اطلاعات را می دهند. هنوز تاریخ دقیقی از در دسترس قرار گرفتن این قابلیت منتشر نشده اما شایع شده که به همراه قابلیت اشتراک گذاری فیلم‌ های ضبط شده کاربران، پس از عرضه‌ رسمی کنسول برای آن در دسترس قرار خواهد گرفت. احتمالا این این قابلیت با یک به روز رسانی روز عرضه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


 

نظر خود را بنویسید

avatar