گوشی Galaxy S8 ممکن است از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره ببرد

گوشی Galaxy S8 ممکن است از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره ببرد

روز به روز شایعات در مورد گوشی جدید شرکت سامسونگ بیشتر و بیشتر می شود. به تازگی خبری در مورد دوربین سلفی این گوشی منتشر شده که در ادامه آن را با هم بررسی خواهیم کرد. بنا بر این خبر، شرکت سامسونگ قصد دارد تا از تکنولوژی فوکوس خود در این محصول استفاده کند. این شرکت کرده ای قصد دارد تا تغییراتی در دوربین این محصول ایجاد کرده و از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده کند.

به نظر می رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد تا در دو مدل A7 و A5 که در سال جاری میلادی عرضه می شوند، از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کند. اما در مورد مدل جدید سری گلکسی اس، Galaxy S8، ظاهرا شرکت سامسونگ سورپرایز بزرگی را تدارک دیده. با توجه به گزارشاتی که منتشر شده، این شرکت قرار است از تکنولوژی Autofocus انحصاری خود در مدل S8 استفاده کند.

معمولا شرکت های صنعت موبایل، به دوربین های جلوی گوشی یا همان دوربین های سلفی، توجه لازم را نداشته اند. اما با توجه به رونق گرفت این نوع عکاسی، شرکت ها توجه ویژه ای را متوجه این دوربین ها کرده اند. پیش تر دوربین های سلفی از فوکوس ثابت استفاده می کردند اما همان طور که گفتیم، ظاهرا قرار است تکنولوژی فوکوس خودکار به دوربین های سلفی هم بیایند. البته این اولین باری هم نیست که چنین اخباری در این مورد منتشر می شود، اما ظاهرا سامسونگ این بار قصد دارد با ارائه یک گوشی کامل، اعتماد از دست رفته بسیاری از مشتریانش را دوباره بدست آورد.

منبع: Phonearena


 

نظر خود را بنویسید

avatar