آخرین اخبار درباره ویژگی های سامسونگ گلکسی اس ۸، اس ۸ اج و اس ۸ پلاس

آخرین اخبار درباره ویژگی های سامسونگ گلکسی اس ۸، اس ۸ اج و اس ۸ پلاس

در حال حاضر هیچ خبر دقیقی از زمان رو نمایی از گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۸ ، اس ۸ edge و احتمالا اس ۸ پلاس در اواخر فوریه وجود ندارد. ما در ماه های گذشته زمان رونمایی را ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ پیش بینی کرده بودیم، اما همچنان خبری از تاریخ پرده برداری نیست.

شایعات زیادی پیرامون این گوشی ها وجود دارد و این روند احتمالا تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی ها ادامه خواهد داشت. صفحه نمایش دولبه، حسگر اثر انگشتی که روی صفحه نمایش قرار دارد و دوربین دوگانه، بیشتر این ویژگی ها از الزامات گلکسی اس ۸ می باشد، در حقیقت باید کفت آنها در بالا نگه داشتن انتطارات ما بسیار خوب عمل می کنند، همه این ها مانند شمشیر دو لبه می باشد.

منحصر به فرد ترین ویژگی گلکسی اس ۸ ، اس ۸ اج و بر اساس شایعات گلکسی اس پلاس ۸ چه خواهد بود؟ با دیجی شو همراه باشید.

۱-صفحه نمایش بزرگتر و بدون حاشیه

به نظر می رسد مانند بسیاری از کاربران، سامسونگ موافق این است که وقت ایجاد تغییرات در بخشی طراحی رسیده است. در حالی که برخی ادعا می کنند تمام صفحات نمایش گوشی های آینده بدون گودی خواهد بود، ما کاملا متقاعد نشدیم که این موضوع درباره همه موارد صدق کند. این محتمل است که سامسونگ این تغییرات را در گلکسی اس ۸ انجام دهد، که قسمت شکننده را پوشش می دهد، اما از این تغییر می توان به افزایش نسبت بالای ابعاد صفحه به بدنه اشاره کرد که باعث کاهش ناهنجاری های پنل جلویی در دو سمت بالا و پایین خواهد شد تا یک گوشی با کمترین حاشیه تصویر برای لذت هرچه بیشتر استفاده، در اختیار کاربران قرار گیرد.


۲-حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش

پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که استفاده از حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش به یکی از ویژگی های خاص گوشی تبدیل شود. این امر باعث شده است که حسگر اثر انگشت دیگر جایی در دکمه هوم نداشته باشد. احتملا این اسکنر، Sense ID شرکت کوالکام باشد که قابلیت تشخیص اثر انگشت شما را از روی شیشه، فلز یا پلاستیک را دارد. شرکت های دیگری مانند CrucialTek و Synaptics نیز حسگرهای مشابهی تولید کردند که می تواند این کار را انجام دهد.


۳- صفحه نمایش حساس به فشار

سامسونگ ممکن است فناوری صفحه نمایش حساس به فشار را با سری گوشی های گلکسی اس ۸ معرفی کند و در حال حاضر این تکنولوژی را روی برخی از دستگاه ها آزمایش کرده است. سامسونگ خود ادعا می کند که گوشی گلکسی اس ۸ و اس ۸ edge پیشگام در استفاده از فناوری لمس سه بعدی خواهد بود. با تصویب این اتفاق تقریبا ۱ تا ۲ سال تا استفاده از این تکنولوژی زمان لازم است.  شاید یکی از دلایل اصلی وجود این جذابیت در اس ۸، عدم استفاده  محصولات پیشین سامسونگ از تکنولوژی لمس سه‌بعدی باشد. اگر طبق شایعات، پرچم‌دار بعدی سامسونگ به این تکنولوژی مجهز شود، کاربران گلکسی اس ۸ نخستین کسانی خواهند بود که لمس سه‌بعدی را با پرچمداران این شرکت تجربه می‌کنند.


۴- وجود قلم S-Pen در کنار گلکسی اس ۸ پلاس

نوت ۷ یک سوراخ بزرگ در سمت چپ خود داشت، و شایعات بر این باورند که این فضای خالی درگوشی اسرار آمیز و ۶٫۲ اینچی گلکسی اس ۸ پلاس پر خواهد شد. بعضی ها می گویند که قلم S-Pen با این گوشی عرضه نخواهد شد. فروش این قلم به عنوان لوازم جانبی بعد از انتشار سری گوشی های هوشمند  گلکسی اس امکان پذیرتر به نظر می رسد.


۵-بلندگوهای استریو

آخرین شایعات حاکی از آن است که در این سری گوشی های قطعا از بلندگوهای استریو استفاده خواهد شد. این بخش همیشه در اختیار شرکت هارمن است، شرکتی که به لطف سامسونگ درآمدی ۸ میلیارد دلاری داشته است.  به هرحال می توان از بلندگوهای استریو در گلکسی اس ۸ به عنوان یکی دیگر از ویژگی ها و قابلیت های این پرچم دار یاد نمود.


۶-قابلیت فوکوس خودکار در دوربین جلو

دوربین سلفی از ۵ مگاپیکسل در سری گلکسی اس ۷ به ۸ مگا پیکسل ارتقاء یافته است. شایعاتی مبنی بر استفاده از لنز دوگانه در دوربین جلو یا مجهز شده به فلش LED در ماه های اخیر به گوشی می رسید، وجود فلش LED و همچنین قابلیت فوکوس خودکار باعث شده است که شما سلفی های واضح تر و با کیفیت تری را ثبت کنید.


۷- تجربه ای جدید از تلفن همراه با Desktop Experience

شایعات نشان می دهد که سامسونگ در حال استفاده از قابلیت های جدیدی در سری گلکسی اس ۸ است، یکی از این ویژگی ها Desktop Experience نام دارد که این اجازه را به کاربر می دهد که گوشی هوشمند خود را به یک نمایشگر خارجی متصل کرده و از آن به عنوان یک رایانه استفاده کند. از طرفی دیگر شما می توانید لوازم جانبی دیگر همچون موس و کیبورد را متصل کنید، در واقع شما یک کامپیوتر را در جیب خود دارید. تجربه جدید کاربران از سیستم Desktop Experience سبب خواهد شد تا گلکسی اس ۸ تنها یک گوشی هوشمند نباشد بلکه تجربه‌ای بی‌نظیر از کاربردهای فراوان تکنولوژی در زندگی روزمره باشد.


۸- رم ۸ گیگابایتی، چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ و پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵

سامسونگ می خواهد با استفاده از سخت افزار فوق العاده، یک پرچمدار بی نظیر ارائه دهد. سری گلکسی اس ۸ مجهز به آخرین سری چیپستها شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود. ما فرض می کنیم که نسخه ای که در آمریکا عرضه می شود به این پردازنده مجهز خواهد بود و در دیگر نسخه ها از پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵ استفاده خواهد شد. پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵ متشکل از ۸ هسته پردازشی قدرتمند است که ۴ هسته آن با معماری M2 و فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتز و همچنین ۴ هسته دیگر با معماری Cortex A53 و فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز است. شاید انتخاب اگزینوس ۸۸۹۵ برای گلکسی اس ۸ در مدل‌های جهانی از سوی سامسونگ بهترین گزینه برای رقابت با چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ گلکسی اس ۸ در بازار آمریکا باشد. اگرچه هر دو این پردازنده‌ها دارای قدرت پردازشی خارق‌العاده‌ای هستند اما همواره یکی از این دو پردازنده کمی بهینه‌تر از دیگری عمل خواهد کرد.

همچنین پرچمدار آینده سامسونگ ممکن است ۸ گیگابایت رم داشته باشد که باعث می شود عملکرد عالی در زمینه کارهای Multi tasking داشته باشد. اولین شرکتی که از رم ۸ گیگابایتی استفاده کرد، شرکت ایسوس یود که در گوشی زدفون ۳َAR از این سخت افزار استفاده کرد و سری گلکسی اس ۸ می تواند رقیبی برای آن باشد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar