شرکت سونی اطلاعاتی از هدست Platinum Wireless منتشر کرد !

شرکت سونی اطلاعاتی از هدست Platinum Wireless منتشر کرد !

صدا یکی از مهمترین بخش های یک بازی به حساب می آید. به نحوی که صداگذاری فوق العاده یک بازی یا فیلم، می تواند تاثیر آن را چند برابر کند. شاید بتوان گفت، شرکت سونی یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم صوتی در دنیاست. به طوری که هیچ شکی در کیفیت محصولات تولیدی این شرکت وجود ندارد. پلی استیشن که سودده ترین محصول این شرکت است، یکی از کامل ترین کنسول هایی است که تا به حال عرضه شده. شرکت سونی نیز، یک هدفون بسیار باکیفیت و پیشرفته را برای تجربه هرچه بهتر شما از این کنسول فراهم آورده. در ادام مطلب با این هدفون بیشتر آشنا خواهیم شد.

نام این محصول، هدست Platinum Wireless بوده که همان طور که از نامش پیداست، بدون سیم است. نسخه قبلی این نوع هدست ها Gold نام داشت که به عنوان کسی که شخصا از آن استفاده کرده، می توانم بگویم بهترین و جان سخت ترین هدفونی بوده که با به حال استفاده کرده ام. یکی از مزایایی که این هدفون هم از آن بهره مند است، دانگل بی-سیم آن است. شما می توانید با استفاده از این دانگل که در جعبه هدفون وجود دارد، آن را به کنسول یا کامپیوتر خود متصل کنید تا بتوانید از هدست به طور بی-سیم استفاده کنید.

یکی دیگر از نکات بسیار جالب این هدست جدید، داشتن صدای ۷٫۱ مجازی، و ۳D Audio می باشد. تکنولوژی ۳D Audio کاملا متعلق به سونی است پس نمی توانید آن را در هدفون های دیگر پیدا کنید. طبق گفته نیل دراکمن که کارگردان بازی Uncharted 4 می باشد، سازندگان این بازی را با صدای ۳D ساخته اند و به گفته وی، تجربه آن با این هدست بسیار متفاوت خواهد بود. قیمت این هدست ۱۶۰ دلار است که نسبت به قابلیت هایی که به کاربران ارائه می کند، بسیار مناسب است. در ادامه می توانید مشخصات این هدست را مشاهده فرمایید.

  • باتری قابل شارژ با عمر بالا
  • پیشرفت اساسی در از بین بردن نویز‌ها و صدا های اضافی محیط
  • قابلیت استفاده بی‌-سیم برای پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌ های شخصی
  • جک ۳٫۵ میلیمتری برای استفاده از گوشی های هوشمند و هدست پلی استیشن وی آر
  • قابلیت جمع شدن برای کم کردن فضای اشغالی

 

نظر خود را بنویسید

avatar