تقاضا برای کنسول سوئیچ آنقدر بالاست که نینتندو حجم تولید خود را افزایش داده

تقاضا برای کنسول سوئیچ آنقدر بالاست که نینتندو حجم تولید خود را افزایش داده

شرکت نینتندو قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد تعداد ۲ میلیون کنسول نینتندو سوئیچ را برای روز عرضه آماده کند. اما پیش فروش این کنسول به قدر بالا بوده که موجودی این شرکت تمام شده است. بنابراین این شرکت قادر نخواهد بود تا پاسخ تقاضا برای کنسول سوئیچ را در روز عرضه بدهد. اما طبیعتا این شرکت تصمیم گرفته تا حجم تولید خود را بیشتر کند تا بتواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. شرکت نینتندو قبلا هم چنین شرایطی را با کنسول های دیگر خود تجربه کرده بود و با توجه به توان این شرکت، می توان پیش بینی کرد که از پس تقاضای کاربران بر خواهد آمد.

همان طور که گفتیم، شرکت نینتندو تصمیم دارد تا با افزایش حجم تولید خود، پاسخ تقاضای کاربران را بدهد. بنابراین هیچ جای نگرانی از این بابت نیست. همچنین طبق گزارشی که از سوی وال استریت ژورنال منتشر شده، تاتسومی کیمیشا (Tatsumi Kimishima) رئیس نینتندو، در جریان نشست سرمایه‌ گذاران این شرکت، وضعیت پیش فروش این کنسول را بسیار خوب توصیف کرده و از افزایش تولید سوئیچ خبر داده است.

کنسول سوئیچ یک محصول بسیار نوآورانه است. همان طور که پیش تر هم اعلام شده بود، سازندگان بسیاری علاقه خود برای ساخت بازی برای این کنسول را اعلام کرده اند. کنسول سوئیچ یک دستگاه ترکیبی است(ترکیب یک کنسول خانگی و دستی) و قرار است در روز جمعه ۱۳ اسفند ماه (۳ مارس میلادی) با قیمت ۳۰۰ دلار به بازار عرضه شود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar