گوشی Galaxy C5 Pro ممکن است به صورت جهانی عرضه شود

گوشی Galaxy C5 Pro ممکن است به صورت جهانی عرضه شود

همان طور که می دانید، شرکت سامسونگ قرار بود تا سه گوشی را فقط برای بازار کشور چین عرضه کند. این گوشی های عبارت بودند از: Galaxy C5 Pro، Galaxy C7 Pro و Galaxy C9 Pro. از میان این محصولات، تنها گوشی Galaxy C5 Pro است که هنوز معرفی نشده و دو گوشی دیگر، یعنی C7 Pro و C9 Pro، هم اکنون در بازار موجود می باشند. به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت سامسونگ احتمالا گوشی C5 را در بازار جهانی عرضه خواهد کرد. چرا که با وجود برنامه قبلی این شرکت مبنی بر عرضه این سه گوشی، تنها در کشور چین، پای آن ها به بازار های دیگر هم باز شده.

سر و کله گوشی C5 Pro برای اولین بار در سال گذشته پیدا شد و نام این گوشی در گزارش WiFi Alliance مشاهده شد. در آن گزارش، مدل SM-C5010 برای این گوشی در نظر گرفته شده بود که مختص به بازار چین است. اما دو ماه پس از این گزارش، شماره جدیدی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. SM-C501X نام این مدل است و اگر چه مختص به کشور چین نیست، اما دلیل محکمی هم برای عرضه جهانی این گوشی به حساب نمی آید.

این گوشی از پردازنده Snapdragon 625، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت بهره می برد. صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Super AMOLED این گوشی به همراه دو دوربین جلو و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، این گوشی را به یک انتخاب ایده آل تبدیل می کند. به احتمال زیاد این گوشی هم مانند دو مدل دیگر، از سیستم عامل ۶٫۰٫۱ Marshmallow بهره خواهد برد.

منبع: Phonearena


 

نظر خود را بنویسید

avatar