بررسی مشخصات جدیدترین محصول شرکت بلکبری، گوشی KEYone !

بررسی مشخصات جدیدترین محصول شرکت بلکبری، گوشی KEYone !

بلکبری یکی از محبوب ترین برندهای تولید گوشی در دنیا بود. اما می توان گفت که از قافله جا ماند و کمپانی های دیگری مانند اپل و سامسونگ گوی رقابت را از آن ها ربودند. اما به تازگی دوران جدیدی برای این شرکت آغاز شده. همان طور که می دانید گوشی های جدیدی شرکت بلکبری توسط شرکت TCL طراحی می شود. اما نکته مورد توجه این است که گوشی های ساخته شده توسط این شرکت، از همان سیستم محبوب بلکبری بهره می برند. گوشی KEYone که جدیدترین گوشی بلکبری است، دیروز معرفی شد و در آن، کیبورد محبوب و دوست داشتنی QWERTY گنجانده شده. اما چیزی که شاید مهمتر باشد، مشخصات سخت افزاری این محصول است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید!

طراحی

طراحی این محصول بسیار شیک و زیبا است. گوشی KEYone دارای یک پس زمینه مشکی به همراه قاب فلزی است. پشت گوشی نیز دارای یک روکش پلاستیکی بسیار زیبا است. همان طور که گفتیم این محصول بسیار خوش دست است اما کمی ضخیم و سنگین تر از گوشی های دیگر است. البته میزان سنگینی این گوشی تنها ۱۸۰ گرم است که آن هم بسته به سلیقه شخصی شما دارد. ابعاد این گوشی نیز ۱۴۹٫۱*۷۲٫۴*۹٫۴ میلیمتر می باشد.

گوشی KEYone

صفحه نمایش

صفحه نمایشی که در این گوشی به کار رفته بسیار جالب است. گوشی KEYone از یک صفحه نمایش IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۶۲۰ استفاده می کند. بنابراین نسبت طول به عرض در این گوشی ۲:۳ است که بسیار برای خواندن مطلب روی آن کارآمد است. همچنین در هر اینچ از صفحه نمایش این گوشی، ۴۳۳ پیکسل وجود دارد. به زبان ساده، کیفیت تصویر این گوشی فوق العاده است. صفحه نمایش این گوشی از Gorilla Glass 4 بهره می برد. اگرچه نسخه چهارم Gorilla Glass آخرین مدل آن نیست اما هنوز هم در بسیاری از گوشی ها از آن استفاده می شود.

گوشی KEYone

سخت افزار

شاید مهمترین قسمت یک گوشی سخت افزار آن باشد. سخت افزاری که در این گوشی به کار رفته شاید هواداران را کمی ناامید کند. چرا که سخت افزار این گوشی در رده متوسط جای می گیرند. البته این امر کاملا قابل پیش بینی بود چرا که پرچمدار شرکت بلکبری به نام DTEK60، چهار ماه پیش عرضه شد. بنابراین نباید انتظار عرضه گوشی قوی تری از آن را داشت.

پردازنده این گوشی Qualcomm Snapdragon 625 powers بوده که بسیار عملکرد خوبی داشته و در بسیاری از محصولات دیگر هم از آن استفاده شده. ۳ گیگابایت RAM برای این گوشی در نظر گرفته شده. با اینکه بسیاری انتظار دیدن رم ۴ گیگابایتی را داشتند، اما رم ۳ گیگابایتی هم به راحتی از پس کارهه بر می آید. روی گوشی حافظه ۳۲ گیگابایتی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از یک microSD، ظرفیت آن را تا ۲ ترابایت افزایش دهید. باتری KEYone نیز ۳٫۵۰۵ mAh ظرفیت دارد. خوب یا بد بودن باتری وابستگی بسیار زیادی به نرم افزار و سیستم عامل گوشی دارد. اما می توان انتظار داشت که باتر عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد.

دوربین

دوربین به یکی از نکات بسیار مهم و حیاتی گوشی های امروزی بدل شده. این گوشی از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد. اندازه پیکسل ها نیز ۱٫۵۵ میکرون است که نسبتا بزرگ است. همچنین لنز آن از دیافراگم ۲٫۰ بهره می برد که می توان از آن انتظار عکس های بسیار خوبی را خصوصا در نور کم داشت. دوربین سلفی KEYone نیز ۸ مگاپیکسل است بنابراین شما می توانید سلفی های بسیار خوبی از خود بگیرید. شما می توانید ویدئوهای ۴K با نرخ فریم ۳۰ بگیرید. یکی از نقاط منفی این است که برای کیفیت های پایین تر نرخ فریم ۶۰ وجود ندارد.

گوشی KEYone

طراحی KEYone بسیار زیبا و شیک است و سخت افزاری متوسط رو به بالا دارد. اگر شما عاشق کیبوردهای بلکبری بوده و قصد خرید یک گوشی متوسط رو به بالا را دارید، KEYone قطعا انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

منبع: Phonearena


 

نظر خود را بنویسید

avatar