راهنمای خرید ماشین شارژی برای کودکان

راهنمای خرید ماشین شارژی برای کودکان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی وسایل و اسباب بازی کودکان هم پیشرفت کرده .این روزها اسباب بازی ها فقط جنبه ی تفریح و سرگرمی ندارند. والدین سعی میکنند با استفاده از اسباب بازی های مختلف ، کارها و رفتارهای خوب را به فرزندانشان آموزش دهند . بنابراین والدینی که به فرزند خود اهمیت میدهند در انتخاب اسباب بازی های کودک حساس هستند.

ما در این مقاله میخواهیم برای انتخاب یک اسباب بازی تقریبا جدید به نام ماشین شارژی که اکثرا با آن آشنایی دارند ، به شما کمک کنیم. در اصل یک سری اطلاعات به شما میدهیم تا در انتخاب ماشین شارژی مناسب کودک تان به یاری شما بیاید.

در ابتدا بهتر است بگوییم که ماشین شارژی اصفهان جزء آن دسته از اسباب بازی هایی است که شاید در نگاه اول فقط جنبه سرگرمی دارد ، اما در اصل یک اسباب بازی آموزشی است. کودکان از سنین ۲ تا ۸ سال از ماشین شارژی استفاده میکنند . این سنین برای کودکان مهم است از لحاظ اینکه در این سن و سال مهارت ها و رفتارهای زیادی را یاد میگیرند. کودکان در این سن معمولا علاقه دارند کارهای بزرگترها را تقلید کنند مانند رانندگی . بنابراین بهترین گزینه خرید ماشین شارژی است . اما اینکه چه مدلی بخرید نیز مهم است. برای دریافت اطلاعات و راهنمایی در خرید ماشین شارژی تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ماشین شارژی

معیار انتخاب ماشین شارژی

مدل و رنگ: ماشین شارژی در مدل های مختلفی وجود دارد یعنی میتوان گفت تقریبا اکثر ماشین های واقعی موجود در خیابان به صورت کوچک شده آن و شارژی وجود دارد. حتی مدل های خاصی مانند پورشه ، بنز، بی ام و ، جیپ و …. در این قسمت انتخاب زیاد مهم نیست یعنی تاثیری در کیفیت ندارد بنابراین اجازه دهید کودک خودش انتخاب کند و هرکدام که دوست داشت را بخرید. اما معیارهای دیگرهمچون باطری ماشین شارژی نیز مهم هستند.

آپشن ها: ماشین های شارژی همانطور که گفته شد مدل های متفاوتی دارد . اما این مدل ها هر کدام دارای آپشن های مختلفی هستند که قبل از خرید باید به آن دقت کنید. مثلا سیستم صوتی و تصوری ، صندوق عقب ، دنده ، درب باز شو و… که میتوانید با توجه به علایق و سن و سال کودک خریداری کنید.

ماشین شارژی

قد و وزن: اگر سن کودک شما کم می باشد و قد آن هنوز کوتاه است توجه کنید که ماشین های شارژی اندازه ای بین ۹۰ تا ۱۵۰ دارند  دقت کنید سایزی بخرید که هم پای کودک برسد و هم اینکه بتواند تا چند سالی از آن استفاده کند.

نکات قابل توجه:

۱٫هنگام خرید نکته قابل توجه این است که به آمپر باطری توجه کنید هرچقدر این آمپر بالاتر باشد شارژ ماشین به مدت طولانی تری ماندگار است. همانطور که میدانید ماشین ها چند ساعت شارژ را نگه میدارند و بعد باید آن را با برق شهری شارژ مجدد کرد.

۲٫به بدنه پلاستیکی دقت کنید هر چه قطر آن بیشتر باشد یعنی با کیفیت تر است و قیمت آن هم بالاتر میرود. ماشین های شارژی مانند هر وسیله ی دیگری درجه بندی کیفیت دارند . پس قبل از خرید دقت کنید که جنس مرغوب بخرید و به این فکر نکنید ممکن است خراب شود و دیگر کارایی ندارد.

ماشین های شارژی که از کیفیت خوبی برخوردارند قطعات ماشین شارژی هم در بازار موجود است و قابل تعمیر و تعویض هستند.

نظر خود را بنویسید

avatar