مزایای استرچ غذایی

مزایای استرچ غذایی

استرچ فیلم که به آن فیلم کششی نیز گفته می شود ، نوعی فیلم پلاستیکی است که بسیار کشش دارد و در بسته بندی و حمل و نقل اقلام مورد استفاده قرار می گیرد.استرچ فیلم صنعتی در اکثر صنایع ، اعم از صنایع غذایی ، صنعتی ، ساختمانی و … کاربرد دارد.

فیلم استرچ مواد غذایی ، برای بسته بندی مواد غذایی مانند سبزیجات ، میوه ، گوشت ، غذاهای دریایی ، لبنیات ، شیرینی  و … استفاده میشود.محافظت از مواد غذایی تازه ، غذاهای گرم ، غذاهای یخ زده قرار گرفته در جعبه ها در حین حمل و نقل تا رسیدن به دست مشتری برای کلیه شرکت های مواد غذایی بسیار مهم است.با استفاده از استرچ غذایی ، میتوان مواد غذایی را بسته بندی کرد و از آنها محافظت کرد.

استرچ مواد غذایی با داشتن ویژگی هایی چون براقیت و درخشندگی عالی ، خاصیت چسبندگی ، استحکام کششی بالا ، سازگار بودن با دستگاه های بسته بندی اتوماتیک ، استحکام کششی بالا و ضخامت خوب ، بهترین گزینه برای بسته بندی و محافظت از مواد غذایی میباشد. بعلاوه فیلم استرچ یا همان سلفون ، مقاومت بالایی در برابر سوراخ شدن و یا پارگی دارد.فیلم استرچ ، انعطاف پذیری بالایی نیز دارد و در مقابل کشیده شدن ، پاره یا سوراخ نمیشود.

استرچ مواد غذایی

استرچ مواد غذایی ، برای نیازهای روزمره شخصی و همچنین در شرکت های تولیدکننده مواد غذایی و خرده فروشی ها ، از بازارها گرفته تا زنجیره های سوپر مارکت ها استفاده می شود.

روکش محافظ مواد غذایی ، روی مواد غذایی کشیده میشود و با حفظ رطوبت و عطر مواد غذایی ، میوه ها و سبزیجات پخته شده ، آنها را تازه و آبدار نگه می دارد.

سلفون یک روش اقتصادی برای بسته بندی محصولات غذایی است. این ورق از پلیمر ساخته شده و به طور کلی بصورت رول در دسترس است.سلفون یک ورق چسبنده باریک و کششی است و می تواند بدون نیاز به چسب ، به هر سطح صافی بچسبد.

برای تولید استرچ مواد غذایی باید از مواد اولیه نو و درجه ۱ و ضد سرطان استفاده کرد ، چون سلفون استرچ در تماس مستقیم با مواد غذایی است و اگر در تولید آن از مواد بی کیفیت و مضر استفاده شود ، سلامتی انسان به خطر میفتد.سلفون ، اجازه نمیدهد که هوا از درون جعبه به بیرون سرایت کند و اینگونه مانع از کپک زدن مواد غذایی میشود و طول عمر مواد غذایی با استفاده از آن افزایش میابد.

کاربرد استرچ مواد غذایی

شما میتوانید از این محصول در منزل خود برای بسته بندی شیرینی جات ، سبزیجات و … استفاده کنید و آنها را به مدت طولانی در یخچال یا فریزر خود نگهداری کنید.

امروزه چگونگی بسته بندی مواد غذایی ، نقش مهمی در فروش آن محصولات خواهد داشت.استرچ مواد غذایی ، نقش بسیار مهمی در ظاهر محصولات دارد ، چون سلفون شفاف است و باعث زیبایی محصول میشود و استفاده از آن ، باعث جلب مشتری و فروش بیشتر محصولات غذایی میشود.

از دیگر مزایای استفاده از سلفون ، جلوگیری از ورود گرد و غبار روی مواد غذایی میباشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شرکت لفاف پلیمر سهند ارتباط برقرار کنید.این مجموعه با تولید استرچ غذایی و استرچ پالت بند با قدرت کشسانی بالا و کیفیت عالی با استفاده از مواد اولیه مرغوب ، توانسته نیاز صنایع کوچک و بزرگ به این محصولات را برطرف کند.

نظر خود را بنویسید

avatar