مهم ترین نکات برای آرایش عروس

مهم ترین نکات برای آرایش عروس

روز عروسی ارزشمندترین روز برای هر کسی است و روزی است که چشم همه افراد فقط به عروس و داماد است ، از این رو آرایش ، لباس ، دسته گل و سایر موارد مربوط به عروس و داماد باید به بهترین نحو انتخاب شوند که در این میان آرایش عروس و لباس عروس اهمیت بیشتری دارند ، پس مهم است که برای آرایش عروس به سراغ بهترین آرایشگر عروس اصفهان برویم.

آرایش عروس کاملاً به عروس بستگی دارد.ممکن است یک سبک از آرایش و مدل مو برای یک عروس مناسب باشد ، اما همان سبک از مدل مو و آرایش برای عروس دیگری اصلا جالب نباشد.

  • آرایشگر عروس اصفهان ، برای میکاپ عروس ، فصل و زمان عروسی را در نظر میگیرد و آرایش را متناسب با فصل و زمان عروسی(شب یا روز) انجام میدهد.به عنوان مثال اگر مراسم عروسی در فصل تابستان است ، باید از مواد آرایشی استفاده کرد که در مقابل تعریق زیاد ، هیچ تغییر روی پوست نداشته باشند.( از محصولات ضد آب استفاده شود)

بهترین آرایشگر عروس اصفهان

  • در میکاپ عروس مهمترین گزینه ، آرایش لب است.از این رو رژ لبی که استفاده میکنید در درجه اول باید به چهره عروس و رنگ پوست او هماهنگ باشد و در درجه دوم اینقدر مقاوم باشد تا در طول مراسم عروسی روی لب بدون هیچ تغییری باقی بماند.برای آرایش لب میتوانید از رژ درخشان کننده لب ، برای جلوه دادن بیشتر لب ها استفاده کرد.
  • ریحانه نصیری یکی از بهترین آریشگرهای عروس در اصفهان ، به عروس های خود توصیه می کند که قبل از عروسی آب زیاد بنوشند و خواب کافی داشته باشند و سبزیجات و میوه های تازه زیاد استفاده کنند ، همه ی این موارد به داشتن پوستی شفاف و زیبا در عروسی کمک زیادی می کنند.حداقل دو هفته قبل از عروسی ، روزانه سه لیتر آب بنوشید.با اینکار ، پوست شما از درون می درخشد.
  • اگر مراسم عروسی در فصل تابستان است ، حتما باید برای عروس از کرم ضد آفتاب زیر کرم اصلی استفاده کنید.

آرایشگر عروس اصفهان

  • یک آرایشگر خوب ، باید قبل از شروع میکاپ عروس ، نوع پوست فرد را شناسایی کند و متناسب با آن از مواد آرایش مناسب استفاده کند.به عنوان مثال اگر پوست عروس چرب است ، باید از کرم های فاقد چربی ، استفاده کند.
  • مطمئنا ، یکی از مهمترین عوامل برای بهتر شدن میکاپ عروس ، استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت است.هرچه کیفیت لوازم آرایشی بالاتر باشد ، ظاهر عروس طبیعی تر و جذاب تر خواهد بود.

مهمترین قسمت آرایش شما: رنگ پوست شما
فرقی نمی کند چشمان شما چقدر بزرگ باشد یا لب های شما چقدر براق باشد ، اگر پوست شما از بین رفته ، لکه دار یا جوش و آکنه دارد  ، در روز عروسی خود بهترین ظاهر خود را نخواهید داشت.اولویت اول شما باید این باشد که پوست شما عالی به نظر برسد ، سپس به سمت چشم ها ، گونه ها و لب ها بروید.پس قبل از عروسی به دنبال رفع مشکلات پوستی باشید و زمان عروسی ، از آرایشگر خود بخواهید تا از کرم هایی روی پوست شما استفاده کند که تمام عیب های پوستی شما را پوشش داده شود.

نظر خود را بنویسید

avatar