راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

اگر مدتی قبل ماشین لباسشویی خریداری کردید ، ممکن است به فکر تعویض آن برای یک مدل جدید باشید. این ماشین لباسشویی های جدید گزینه ها و ویژگی های بسیار دیگری دارند و واقعاً می توانند تفاوت زیادی در نحوه انجام لباس های شسته شده خود داشته باشند. شاید از اینکه ماشین لباسشویی در چند سال گذشته چقدر تغییر کرده تعجب کنید! وحشت نکنید. اگر نمی دانید چه ویژگی هایی را می توانید در ماشین لباسشویی جستجو کنید ، لوازم خانگی ریکاست تمام اطلاعات مورد نیاز را در اینجا بررسی می کند . شاید مطمئن نیستید که به دنبال چه چیزی هستید یا چگونه می توانید از این ویژگی های جدید و جالب استفاده کنید؟ مشکلی نیست در اینجا نکاتی در مورد ویژگی های ماشین لباسشویی آورده شده است که باعث می شود انتخاب مناسبی داشته باشید.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

عملکرد بارگیری مجدد

ماشین لباسشویی های قدیمی هنگام قطع چرخه شستشو بسیار انعطاف پذیر هستند – پس از شروع کار ، باید منتظر بمانید تا تمام شود تا قبل از اینکه بصورت دستی بتوانید هر جنبه ای از تنظیمات یا بار را تغییر دهید. یکی از مهمترین ویژگی های ماشین لباسشویی مدل های جدیدتر عملکرد بارگذاری مجدد است. به سادگی دکمه را فشار دهید ، و هنگامی که سطح آب به اندازه کافی کم شود ، می توانید دستگاه را به طور خودکار مکث کرده و بتوانید بدون سیل کردن آشپزخانه خود درب را باز کنید. این به شما امکان می دهد هر جوراب اضافی که در زیر تختخواب بچه هایتان پنهان شده است ، یا یک اسباب بازی پر شده مورد علاقه که کودک شما فقط آب آن را ریخته است ، اضافه کنید ، بدون اینکه منتظر بمانید تا بار بعدی.

عملکرد خشک کردن

ویژگی های ماشین های لباسشویی شروع به ادغام با ویژگی های خشک کن های سقفی می کند ، به این معنی که ماشین های لباسشویی اکنون می توانند به اندازه ممکن رطوبت بیش از حد را از لباس تمیز شما خارج کنند ، بنابراین تنها پس از آن به حداقل خشک کردن نیاز دارند. برخی از دستگاه ها عملکرد خشک هوا را ارائه می دهند که شما می توانید آن را مطابق میل خود روشن و خاموش کنید که در طی چرخه چرخش ، منافذ موجود در دستگاه را باز می کند. دریچه ها هوای گرم را از خانه شما بیرون می آورند و آن را در اطراف طبل گردش می کنند که لباس شما را به آرامی گرم می کند و به تبخیر آب کمک می کند. این بسیار مناسب برای پارچه های ضخیم و سنگین است که مدت زیادی طول می کشد تا به طور طبیعی خشک شوند و برای خانواده هایی که با استفاده نکردن از خشک کن مایل به صرفه جویی در مصرف انرژی هستند.

شستشو هوشمند

این ویژگی تنظیمات استاندارد شستشوی دست را تکمیل می کند ، و نسبت به نحوه برخورد لباسشویی در چرخه شستشو کنترل بیشتری را از قبل به شما می دهد. برخی از ماشین های شستشوی جدیدتر شامل یک گزینه شستشوی هوشمند هستند که به شما امکان می دهد در چرخه شستشو چقدر آب مصرف کنید. برای خانوارهایی که نیازهای تخصصی تری ندارند ، فقط از حداقل آب استفاده می شود. اما اگر به پوست حساس مبتلا هستید ، با تحریکات پوستی نظیر اگزما وجود دارد یا کودکانی در خانه دارید ، می توانید آب مورد استفاده را افزایش دهید تا مطمئن شوید که تمام مانده مواد شوینده برداشته شده است ، و لباس هایی را که تازه ، نرم و برنده است باقی می گذارد. باعث بروز شعله ور شدن یا حساسیت می شوید.

حافظه شستشو

خسته هستید که همیشه باید قبل از هر بار تنظیمات روی ماشین لباسشویی خود را به صورت دستی تنظیم کنید؟ خوب ، حالا دیگر لازم نیست! ماشین های شستشو باهوش تر می شوند و اکنون می توانند تنظیماتی را که برای آخرین شستشوی خود استفاده کرده اید به خاطر بیاورید و آنها را روی بار بعدی لباسشویی بمالید. اگر به عنوان مثال تمایل دارید بسیاری از لباس های مشابه مانند شستن لباس کودک در آب داغ را بشویید ، این تنظیم هوشمندانه می تواند یک زمان واقعی باشد و همچنین می تواند به شما اطمینان دهد که اشتباه نکنید. بعضی از ماشین ها حتی به شما امکان برنامه ریزی در تعدادی چرخه مختلف را می دهند ، و لباسشویی را به سادگی با فشار دادن فقط یک دکمه انجام می دهید!

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

اینها واقعاً فقط برخی از ویژگی های جدید و مهیج است که جدیدترین ماشین های لباسشویی شامل آن هستند – تعداد زیادی مورد دیگر وجود دارد ، از جمله طبل های خود تمیز کردن ، فن آوری آبشار و حتی شاخص های وزن ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که دیگر دستگاه خود را بار اضافی نخواهید کرد برای اطلاعات بیشتر می توان با تولید کننده لوازم خانگی تماس بگیرید.

نظر خود را بنویسید

avatar