تعویض یا تعمیر اینورتر

تعویض یا تعمیر اینورتر

تعریف اینورتر:

اینورتر دستگاه الکترونیکی است که جریان برق مستقیم را به جریان متناوب تبدیل میکند. این جریان تبدیل شده بر اساس نیاز میتواند به هر ولتاژی تبدیل شود.

در واقع به دستگاهی اینورتر میگویند که میتواند سرعت یک موتور سه فاز را کنترل کند بدون اینکه قدرت و گشتاور موتور کاهش پیدا کند. برای این منظور اینورتر با قدرت های متفاوت ساخته شده تا برای هر موتور اینورتر مناسب انتخاب شود.

خرابی اینورتر :

گاهی مواقع با خرابی و از کار افتادن اینورتر مواجه میشوید ، تصمیم گیری در این باره که اینورتر را تعمیر کنید یا تعویض سخت است. برای این تصمیم باید به سوالاتی پاسخ داده شود . مثلا اینکه اگر اینوتر در یک مرحله حیاتی قرار دارد و برنامه ی با نبود آن برنامه شما با مشکل مواجه میشود بهترین راه حل استفاده از اینورتر کرایه ای می باشد. شما میتوانید با اجاره کوتاه مدت اینورتر ، زمان کافی برای تعمیر اینورتر خود داشته باشید. معمولا اینورترها دارای عمر و دوام زیادی هستند. اگر با تعمیر اینورتر درست نشد میتوانید از اینورتر دلتا اصفهان استفاده نمایید. برای دریافت اطلاعات راجع  به اینورترهای اصفهان تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

3

اگر برای تعمیر اینورتر قصد دارید که آن را به متخصصان و مهندسان بارمان صنعت بسپارید باید در مواقع خرابی که اینورتر علامت خطا میدهد ، هشدار خطا را یادداشت کنید تا بهتر متوجه مشکل اینورتر شوند.

تعمیر اینورتر:

اینورترها قدمت زیادی دارند ولی دارای عمر مفید طولانی هستند که به اصطلاح به اسب کاری معروفند. با پیشرفت تکنولوژی اینورترهای جدید با قدرت بالاتری تولید شده است . اما در نهایت اینورترها عمر مفیدشان تمام میشود و نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا میکنند. برای اینوتر های قدیمی تعمیر سخت تر است زیرا دسترسی به قطعات یدکی کمی مشکل است.

بنابراین بهتر است تا اینورترهای خود را به روز کنید و از مدل های جدید استفاده کنید زیرا هم از لحاظ سخت افزار و هم نرم افزار ارتقا می یابد. و نکته مهم صرفه جویی در مصرف انرژی در اینورترهای جدید بیشتر است.و همچنین هزینه نگهداری و تعمیر آن نیز کاهش می یابد.

پیشنهاد ما به شما استفاده از اینورتر delta اصفهان می باشد که با استفاده از به روزترین تکنولوژی تولید میشود.

کاربرد اینورتر:

در اصل اینورترها کنترل کننده سرعت دور موتور می باشند. اینورترها میتوانند دور موتور را از صفر تا دور آخر موتور به طور پیوسته تغییر دهند.همچنین میتوانند موتور را به طور نرم استارت و استپ کنند. و این زمان را با دقت تنظیم نمایند. که با این کار موجب میشود تنش های مکانیکی در کوپلینگ ها کاهش یابد. علاوه بر این اینورتر کاربرد های صنعتی برای جلوگیری از ضربه موتور هنگام راه اندازی ، استفاده در جرثقیل و آسانسور و… کاربرد دارد.

2

مزایای استفاده از موتور الکتریکی AC  :

۱٫صرفه جویی در مصرف انرژی

  1. سایز کوچک و طراحی ساده

۳٫سبک و مقاوم در برابر ضربه

۴٫قیمت ارزان در مقایسه با دیگر موتور ها

۵٫قدرت بیشتر در مقایسه با دیگر موتور ها

برای خرید ونصب اینورتر متناسب با نیازتان بهتر است ابتدا اطلاعات کافی راجع به این موضوع داشته باشید . برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تمامی اینورترها و هر آنچه به اینورتر مربوط میشود ، میتوانید مقالات سایت ما را مطالعه کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar