مقایسه دوربین One Plus 3  و Galaxy S7

مقایسه دوربین One Plus 3 و Galaxy S7

One Plus 3  با قیمت ارزانش نسبت به رقبا آمده تا با گوشی های ۷۰۰-۸۰۰ دلاری سامسونگ و الجی رقابت کند. وان پلاس ۳ با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور Sony IMX 298 ، دیافراگم ۲ ، فوکوس سریع و دوربین سلفی ۸ از بهترین های این روزهاست. اما نوشته های روی کاغذ و اعداد مشخص کننده بهنرین ها نیستند و مقایسه عکس های دوربین های مختلف گاهی نوشته های روی کاغذ را نقض می کنند.

امروز  قصد داریم تا وان پلاس ۳ را با گلکسی اس۷(که یکی از بهترین گوشی های حال حاضر از نظر دوربین است) مقایسه کنیم. با دیجی شو همراه باشید.

تمامی تصاویر زیر جهت بارگذاری راحت تر کم حجم شده اند. برای مقایسه تصاویر از لغزاننده زیر عکس استفاده کنید.


صحنه۱: فضای باز

یک روز آفتابی خارج از خانه، دوربین ها بهترین موقعیت را در این هوا دارند تا برتری خودشان را نشان دهند. عجیب نیست که جفت تصاویر گرفته شده بسیار عالی و نزدیک به هم هستند. در واقع می توان گفت حتی گوشی های ارزانتر تصاویری مانند گوشی هایی با قیمت بالا می گیرند. با این حال با دقت بیشتر به جزئیات می توان تفاوت هایی بین دو تصویر یافت. به نظر گلکسی اس ۷ با فاصله ای بسیار کم نسبت به رقیبش جزئیات را در این تصویر بهتر نشان می دهد.

 

صحنه۲: داخل خانه

داخل خانه جاییست گه دیگر نور آفتاب نیست و کار برای دوربین ها کمی دشوار می شود. در این تصویر هم هر دو دوربین رنج وسیعی از رنگ ها را پوشش داده اند.

 

صحنه۳: تصویر نزدیک از گل

در این تصویر، دو دوربین دو تصویر با رنگ های متقاوت را به ما نشان می دهند. تصویری تیره تر که توسط وان پلاس گرفته شده و قرمز کم رنگ تری که گلکسی اس ۷ ثبت کرده است. اما در واقعیت رنگ این گل نه تیره مثل تصویر وان پلاس است و نه روشن مثل تصویر گلکسی اس ۷٫ رنگ اصلی گل چیزی بین این دو تصویر است.

 

صحنه۴: دوربین سلفی

خوب در تصاویر ثبت شده توسط دوربین جلویی این دو گوشی تفاوت های زیادی دیده می شود. تصویر گرفته شده با وان پلاس ۳ بسیار بهتر است، جزئیات را به خوبی نشان می دهد و رنگ ها به واقعیت نزدیک تر هستند.

 

جمع بندی: تصاویر بسیار نزدیک به هم بودند و هر دو عملکردی فوق العاده بودند. جالب است وان پلاس ۳ با قیمتی تقریبا نصب گلکسی اس ۷ تصاویر نزدیک به این گوشی گرفته است. قضاوت در مورد دوربین بهتر را با شما میگذاریم.

منبع:phonearena.com


 

1
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
فاطمه Recent comment authors
فاطمه
مهمان
فاطمه

بنام خدا سلام بر حجت خدا
باید فیلم هم مقایسه بشه
بعد نظر
تشکر