موسس اپل می گوید: با حذف جک هدفون، آیفون با کاهش استقبال مواجه می شود!

موسس اپل می گوید: با حذف جک هدفون، آیفون با کاهش استقبال مواجه می شود!

طبق شایعات و اخبار منتشر شده در این چند ماه، اپل قصد دارد جک هدفون را از آیفون های جدیدش که احتمالا به جای آیفون ۷، آیفون ۶SE نام می گیرد، حذف کند. یکی از موسسان اپل به نام استیو وزنیاک که حالا صاحب یک کمپانی میلیاردی است، جدیدا در مورد نگرانی اش از حذف جک هدفون در خانواده آیفون ها گفته است. با اینکه استیو وزنیاک هم اعتقاد دارد که آیفون برای پیشرفتش لازم است به استاندارد های جدید عمل کند، اما حذف جک هدفون را باعث پس زنی آیفون توسط کاربران می داند.

iphone

استیو وزنیاک اعتقاد دارد که USB Type-C آینده تکنولوژی صوتی است، اما او به شدت مخالف حذف جک هدفون در آیفون ۷ است.

استیو وزنیاک: اگر جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون حذف شود، در نتیجه بسیاری از کاربران دور گوشی جدید را خط می کشند. من علاقه ای به بلوتوث یا وایرلس ندارم. من ماشینی دارم که به راحتی با سیم می توان گوشی را به آن متصل کرد.

بر اساس گزارشات، اپل برای اینکه این اتفاق برای کاربران زیاد نا خوشایند نباشد، در جعبه آیفون جدید یک تبدیل قرار می دهد تا کاربران بتوانند هندزفری های قدیمی شان را هم با آیفون استفاده کنند. اما برای زمانی که همزمان بخواهید گوشی تان را شارژ کنید و با هدفون به موزیک مورد علاقه تا گوشی دهید، فعلا راهی نیست. مگر اینکه به زودی شاهد تبدیل های جدیدی برای استفاده همزمان از شارژ و هدفون باشیم.

اپل اولین کمپانی نیست که جک هدفون را حذف می کند و این مسیر، مسیر بسیاری دیگر از پرچمداران جدید نیز هست. به خاطر داشته باشید، استفاده از درگاه لایتنینگ برای گوش دادن به موزیک باعث افزایش کیفیت صدا می شود. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، عمر جک ۳٫۵ میلیمتری به پایان رسیده و باید شاهد تحولی در کیفیت صوتی دستگاه ها باشیم.

منبع: wccftech.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar