گلکسی C9 Pro، اولین گوشی سامسونگ با رم ۶ گیگابایتی معرفی شد

گلکسی C9 Pro، اولین گوشی سامسونگ با رم ۶ گیگابایتی معرفی شد

پس از شایعات و حدس و گمان های بسیار، ساعاتی پیش بالاخره گوشی گلکسی C9 Pro رسما در چین رونمایی شد. هرچند که نمی توان این گوشی را رقیبی برای آیفون ۷ یا جایگذینی برای گلکسی نوت ۷ دانست، اما اولین گوشی سامسونگ با رم ۶ گیگابایتی به حساب می آید.

صفحه نمایش گوشی جدید گلکسی C9 ابعاد ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد. پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۵۳ به عنوان قلب تپنده این گوشی در کنار پردازنده گرافیکی ادرنو ۵۱۰ قرار گرفته است.

samsung-galaxy-c9-pro-2

طراحی فلزی این گوشی را می توان ترکیبی از طراحی گوشی های سری گلکسی سامسونگ و حتی گوشی های دیگری مانند هواوی میت و اوپو R9 Plus دانست. سامسونگ حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت را برای این گوشی تعبیه کرده است و برای کسانی حافظه بیشتری می خواهند، درگاه حافظه جانبی MicroSD قرار داده است.

samsung-galaxy-c9-pro-4

هر دو دوربین اصلی و سلفی در گوشی گلکسی C9 Pro رضایت بخش است و سامسونگ توجه زیادی را در این بخش کرده است. گلکسی C9 Pro به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و جلوی گوشی مجهز است که دیافراگم هر کدام ۱٫۹ می باشد.

samsung-galaxy-c9-pro-3

گلکسی C9 جدید مجهز به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. باتری موجود در این گوشی حتی از بسیاری از پرچمداران امروزی ظرفیت بیشتری دارد، که البته این ظرفیت بالا مدیون بزرگ بودن گوشی می باشد.

از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت(تعبیه شده در دکمه هوم)، بلندگو های استریو در بالا و پایین دستگاه، درگاه USB-C و دو سیم کارته(با پشتیبانی از ۴G) بودن دستگاه اشاره کرد. اندروید ۶٫۰٫۱ به عنوان سیستم عامل گلکسی C9 Pro بصورت پیش فرض روی گوشی قرار دارد.

samsung-galaxy-c9-pro-1

گلکسی C9 Pro تنها در رنگ های طلایی و رز گلد به بازار عرضه خواهد شد و سامسونگ قیمت ۴۷۰ دلاری برای آن در نظر گرفته است.

منبع: phonearena.com


 

1
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
فرشاد Recent comment authors
فرشاد
مهمان
فرشاد

اخر عاقبت سیستم ضعیف نرا افزاری سامسونگ