اختلاف سیروان خسروی و همراه اول بر سر آوای انتظار چه بود؟!

اختلاف سیروان خسروی و همراه اول بر سر آوای انتظار چه بود؟!

روز گذشته سیروان خسروی خواننده پاپ محبوبی که طرفداران زیادی دارد، در صفحه اینستاگرام خود پستی منتشر کرد و ناراحتی خود را مبنی بر استفاده غیر مجاز همراه اول از یکی از آهنگ هایش به عنوان آهنگ پیشتاز بیان کرد.

به گفته سیروان او بعد از آلبوم جاده رویاها به هیچ اپراتوری اجازه استفاده از آهنگ هایش را به عنوان آهنگ پیشواز نداده و همراه اول بر خلاف قانون عمل کرده، بدون اجازه آهنگ “بازم بتاب” را در لیست آواهای انتظارش قرار داده و پیامکی طبق عکس زیر برای کاربرانش ارسال کرده است. سیروان گفته که اگر طی روزهای آتی این آهنگ از لیست آوای انتظار همراه اول حذف نشود، اقدامات قانونی انجام می دهد.

۱۳۹۵۰۸۱۲۰۸۳۹۲۶۲۴۳۹۰۸۲۱۵۴

با انتشار پست اینستاگرام سیروان و سرو صدای زیادی که به پا شد همراه اول در پاسخ به پست سیروان متن زیر را منتشر کرد و ادعا کرد که برای این کارش مجوزهای لازم را دارد.

همراه اول با اشاره به موارد مشابه در گذشته اعلام کرد: اصولاً اپراتورهای تلفن همراه برای تهیه آهنگ های سرویسRBT (آوای انتظار) خود، از طریق شرکت های تامین کننده محتوا (CP) اقدام می کنند. این شرکت ها نیز با عقد قرارداد با ناشرانی که مجوز لازم را جهت نشر آثار هنری دارند، همکاری کرده و از این طریق محتوای هنری مورد نیاز خود را به دست می آورند؛ بدین ترتیب خود اپراتور به صورت مستقیم وارد مذاکره با هنرمندان نمی شود.

منبع: farsnews , tasnimnews


 

نظر خود را بنویسید

avatar