طبق اخبار، آیفون های جدید اپل ۲۶ شهریور رونمایی می شوند.

طبق اخبار، آیفون های جدید اپل ۲۶ شهریور رونمایی می شوند.

اخبار متعددی گفته اند آیفون ۷ و آیفون ۷پلاس اپل در تاریخ ۷ سپتامبر رونمایی می شوند و دو روز پس از آن پیش فروش آغاز می شود. اما به نظر می رسد که واقعیت چیز دیگریست و باید ۱۶ یا ۲۳ سپتامبر منتظر آیفون های جدید باشیم.

بر اساس گفته Evan Blass که یکی از فاش کنندگان همیشگی اخبار و اسرار دنیای تکنولوژی است، ۱۶ سپتامبر(۲۶ شهریور) تاریخ برگذاری کنفرانس اپل و معرفی آیفون های جدید اپل خواهد بود. ۲۶ شهریور ماه روز جمعه می باشد که این نکته دیگریست که تایید کننده تاریخ ۲۶ شهریور ماه به عنوان روز رونمایی آیفون های جدید است، چرا که کنفرانس های چند سال اخیر اپل برای رونمایی آیفون های جدیدش همگی روز جمعه بوده اند.

Blass-reveals-September-16th-iPhone-7-launch-date-back-in-July... and-remains-confident-with-that-call

بر اساس اخبار و شایعات منتشر شده پیرامون آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، امسال باید با جک هدفون در آیفون ها خداحافظی کنیم. با حذف جک هدفون احتمالا شاهد آیفون هایی ضد آب خواهیم بود. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس طبق اخبار، نسبت به آیفون ۶اس تغییرات زیادی را به همراه نخواهند داشت. از تغییرات ظاهری گوشی های جدید اپل به بزرگ تر شدن لنز دوربین و باز طراحی خطوط آنتن می توان اشاره کرد. بر طبق شایعات اخیر احتمالا امسال به جای نام آیفون ۷ با دستگاهی به نام آیفون ۶SE روبرو باشیم.

برای مشاهده عکس های پخش شده از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس مشکی و گلد اینجا کلیک کنید.

منبع: phonearena.com


نظر خود را بنویسید

avatar